ראנץ' האוס בר בורגר במלון ישרוטל רויאל גארדן – אין על אילת

המסעדה הורידה בחודשים האחרונים את מחיריה ב-40-50% – מה שהופך אותה כנראה לאחת הזולות באזור – ללא פגיעה באיכות

קודם כל אין על אילת, אני יודעת שיש כאלה שאומרים שיש… אבל אני מהמכורים לאילת – הים, ההרים האדומים, הדולפינים (שרק בביקור זה הכרתי אותם), ההליכה החצי מעולפת בערב בטיילת אחרי יום ספוג שמש.

לראנץ' האוס בר בורגר (המסעדה כשרה) הגענו בשעה תשע בערב, כבר לא היו הרבה שולחנות מלאים, כנראה כי רוב הלקוחות הם אורחים של המלון עם ילדים. האווירה הייתה מאוד נעימה – ישר ראינו את המטבח הפרונטלי באמצע המסעדה – מה שאוטומטית מתקשר לטריות המנות, ומה גם שתמיד מעניין להסתכל על עבודת הטבחים.

פצחנו ב"טקסס" – מנה של כנפי עוף מטוגנות ברוטב דבש וברביקיו (24 ₪). זו מנה טעימה במיוחד, מומלצת בחום. בואו נגיד שהתאפקנו לא לסיים אותה, מכיוון שרצינו שיהיו לנו מספיק מקום למנות העיקריות – בהן הזמנו המבורגר פטריות צמחוני 250 גרם (31 ₪), והמבורגר בקר עשוי מבשר אנטריקוט משובח, 250 גרם (49 ₪).

שתי המנות הללו כללו גם תוספת – אני הזמנתי קליפות תפוחי אדמה מתובלות בתבליני קייג'ון (תערובת של 21 תבלינים – קצת יותר מדי, אם תשאלו אותי), ובעלי הטרי הזמין טוגנים שהיו מעולים.

המבורגר הבקר יזכה להצלחה רבה אצל אוהבי הבשר, מכיוון שטעמו מאוד טרי, נטו אנטריקוט בלי התחכמויות.
יש גם תוספות שניתן לצרף להמבורגר, כמו ביצה מטוגנת, פטריות, אננס בגריל חריף מתוק, בצל מטוגן, ועוד

קינחנו בסלט פירות טריים מרענן ביותר, עם מגוון גדול של פירות (20 ₪).
חשוב לציין שהמסעדה הורידה בחודשים האחרונים את מחיריה ב-40-50% – מה שהופך אותה כנראה לאחת הזולות באזור – ללא פגיעה באיכות.

בנוסף למנות שתיארתי, מציעה המסעדה מגוון מנות: סטייק סירליון, סטייק ריב איי, פטוצ'יני, דניס בגריל – והכל במחירים סבירים בהחלט.
וכמובן הידד למלצרית המצחיקה והנחמדה שנתנה לנו שירות מצוין!

ראנץ' האוס בר בורגר
שדרת "לה בולבארד", מלון ישרוטל רויאל גרדן, אילת
טל. 08-6386666 
א'-ה' 19:00-22:00 שבת 20:30-22:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר