ראש השנה 2009: רשתות המזון מתגייסות למבצע ארצי של ארגון לתת במטרה לספק 200 אלף ארוחות חג לנזקקים

המבצע יתקיים בין התאריכים 6.9-18.09 ובמהלכו יפעלו אלפי מתנדבים של ארגון לתת ביותר מ- 100 נקודות איסוף בסניפי רשתות המזון של רשתות רמי לוי, ויקטורי וטיב טעם, במרכזי הקניות: BIG ,ONE וברשת קניוני ישראל, ויעודדו את הציבור הרחב לתרום מוצרים בעת שהם עורכים את הקניות לחג

לקראת ראש השנה 2009, רשתות שיווק מזון ומרכזי קניות מתגייסות למבצע איסוף מזון שעורך ארגון לתת, במסגרת קמפיין גדול שנועד לגייס 200 אלף ארוחות חג למשפחות נזקקות. זאת על רקע הנתונים המראים כמות הולכת וגוברת של נזקקים החיים במעגל העוני בישראל.

המבצע יתקיים בין התאריכים 6.9-18.09 ובמהלכו יפעלו אלפי מתנדבים של ארגון לתת ביותר מ- 100 נקודות איסוף בסניפי רשתות המזון של רשתות רמי לוי, ויקטורי וטיב טעם, במרכזי הקניות: BIG ,ONE וברשת קניוני ישראל, ויעודדו את הציבור הרחב לתרום מוצרים בעת שהם עורכים את הקניות לחג.

המזון שייאסף יועבר למרכזים הלוגיסטיים של ארגון לתת ברחבי הארץ, ימוין, ייארז ויחולק לקראת ראש השנה ובכל תקופת החגים, באמצעות 150 העמותות השותפות של לתת הפועלות ב- 95 יישובים בכל המגזרים.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "מטרת המבצע היא איסוף מזון שיאפשר סיוע לכ-200 אלף משפחות. השנה, עקב המשבר הכלכלי עלה מספר הפונים לסיוע לקראת החג, אולם התרומות נמצאות במגמת ירידה. לכן, הירתמות של רשתות המזון ומרכזי הקניות חשובה ומשמעותית. על אף שזה אמור להיות התפקיד של הממשלה, אין לנו ברירה אלא לסמוך רק על עצמנו ועל הציבור הישראלי כדי שלמי שחסר יהיה איך לחגוג את החג בכבוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר