רביבה וסיליה יחד עם מלח הארץ הימלאיה – סיפור אהבה מתוק ומלוח

לרגל השקת מלחיה חדשה המכילה מלח הימלאיה ורוד דק המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, חברת  מלח הארץ חברה לרביביה וסיליה, לחגוג את חג האהבה הבינלאומי Valentine's Day, אשר מצוין מדי שנה ב- 14 בפברואר. במסגרת שיתוף הפעולה יציעו ברביבה וסיליה יציעו ליום האהבה 2021, מהדורה מיוחדת של עוגת בראוניז שוקולד עם מלח הימלאיה ורוד – שילוב מושלם של מתוק עם מלוח – ממש כמו מרבית סיפורי האהבה של הפכים משלימים.

כך יציעו ברביבה וסיליה הרכבת מארזים שיכללו  בראוניז מלח ההימלאיה, וכמובן את מגוון המאפים והמתוקים המוכרים והאהובים של בתי הקפה והקונדיטוריות. יוצעו גם מלחיות ומטחנות מלח של מלח הארץ, ויחולקו מתנה מלחיות מלח הימלאיה דק.

המלחייה החדשה המכילה מלח הימלאיה דק, יוצאת לשוק לאור הצלחת של סדרת ההימלאיה. זאת במקביל למגמה הקולינרית העולמית בה המלח הוורוד נחשב לייחודי, ומוערך על-ידי שפים וחובבי בישול וקולינריה. כעת, המלחייה החדשה שמכילה מלח הימלאיה דק, מאפשרת שימוש נוח ונגיש בבישול.

צילום RESPECT

מחיר מארז בראוניז: 42 ₪, מחיר מלחיות ומטחנות מלח החל מ- 10 ₪. להשיג במעדניות של רביבה וסיליה: תל-אביב – ניסים אלוני 10, רמת השרון – המייסדים 1

מתכון רביבה וסיליה לבראוניז שוקולד ומלח הימלאיה ורוד מלח הארץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר