רוטב חדש לפיצה תחת המותג 'טל'

לרוטב החדש של מילוז חיי מדף ארוכים ללא קירור במארז רב פעמי, והוא אינו כולל חומרים משמרים

מילוז מתשלובת מילואות, משיקה רוטב חדש להכנת פיצה תחת שם המותג "טל", ללא קירור. בזכות אריזה יחודית שפותחה בטכנולוגיה מתקדמת, נשמרת טריותו של המוצר ומאפשרת לו חיי מדף של 15 חודשים.

הרוטב להכנת פיצה מצטרף לסדרת המוצרים החדשה של מילוז הכוללת בסיס לשקשוקה, מטבוחה וסלט טורקי. המוצרים משווקים באריזה חדשה שעוצבה במיוחד עבור מילוז, תוך התחשבות בצרכי הלקוח. האריזה הינה ללא בליטות ושקעים, דבר המאפשר שימוש מקסימלי בתכולה, וכן מכסה רב פעמי המותאם לצריכה יומית חוזרת.
האיטום מונע מהמוצר להתקלקל בטרם פג תוקפו, ומאפשר שימוש במוצר לתקופה ארוכה.
כל המוצרים בסדרה הינם בהכשר בד"צ מחזיקי הדת בעל"ז ורבנות נהריה.

הרוטב לפיצה אינו מכיל חומרים משמרים, נטול צבעי מאכל ,וערכו הקלורי נמוך – 79 קלוריות ל-100 גרם.

מחיר המומלץ לצרכן 9.90 ₪ למארז המכיל שני גביעים של 300 גרם.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר