רויאל קאריביין מציעה בפסח הפלגות נופש מפוארות במחירים מוזלים

בין ההפלגות המוצעות, ניתן ליהנות משיט של 7 לילות לקאריביים, באוניה הגדולה ביותר בעולם ה"ליברטי אוף דה סיז" – Liberty of the Seas. יציאה ממיאמי ב-4 באפריל וב-11 באפריל, במחיר של החל מ-818 $ לנוסע בחדר זוגי

"אנו עדים בשבועות האחרונים לעלייה בהזמנות להפלגות נופש על אוניות פאר, אשר החלה עם סיום מבצע "עופרת יצוקה". אני מעריך שעלייה זו נובעת משני גורמים עיקריים: המודעות הגוברת בקרב הנופשים הישראלים למוצר ה"קרוזים", והמחירים המוזלים המוצעים בתקופה זאת במגוון היעדים ברחבי העולם. לאלה יש להוסיף את מזג האוויר הנוח, האוניות הגדולות והחדישות ומחירי הטיסה הנמוכים – אשר מהווים גם הם חלק חשוב בהוזלת עלות החופשה". כך אומר אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה שרותי תיירות, המייצגת בישראל את חברות הקרוזים המובילות בעולם – רויאל קאריביין ,סלבריטי קרוזס, אזמרה קרוזס וסילברסי.

בין ההפלגות המוצעות, ניתן ליהנות משיט של 7 לילות לקאריביים, באוניה הגדולה ביותר בעולם ה"ליברטי אוף דה סיז" – Liberty of the Seas. יציאה ממיאמי ב-4 באפריל וב-11 באפריל, במחיר של החל מ-818 $ לנוסע בחדר זוגי.

חוויה נוספת היא שיט של 5 לילות במערב הקאריביים, באוניה המפוארת מהגדולות בעולם "נביגייטור אוף דה סיס" Navigator of the seas – יציאה מפורט לאודרדייל, פלורידה ב- 11 באפריל, במחיר של החל מ-535 $ לנוסע בחדר זוגי.

אלו שימצאו בארה"ב וירצו להפליג לאירופה באוניה החדשה והמפוארת ביותר של חברת סלבריטי קרוזס, יוכלו לעשות זאת על האוניה "סולסטיס" שתפליג ב- 19 באפריל, במשך 15 לילות, מפורט לאודרדייל שבפלורידה לרומא שבאיטליה. המחיר הינו החל מ- 865 $ לנוסע בחדר זוגי.

לישראלים המבקשים לבלות את חופשתם בחג הפסח על אוניית נופש מפוארת, ואינם מעוניינים לטוס לארה"ב, מציעה רויאל קאריביין חופשה של 10 לילות באוניה האלגנטית "ברילייאנס אוף דה סיז" (Brilliance of the Seas). ההפלגה תצא ב-10 באפריל מברצלונה שבספרד לאיים הקאנריים ולמרוקו. מחיר האירוח לנוסע בחדר זוגי יהיה החל מ-1,250 דולר. 

סנורמה שרותי תיירות
טל. 04-8611616
www.sunoramacruises.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר