רוני דואני בקמפיין למיץ התפוזים של פרימור

בפרסומת נראית רוני מתעוררת בבוקר. היא לא ישנה כמו אדם רגיל אלא תלויה הפוך על מתח, ומיד היא יוצאת מהבית לאימון בוקר דרך קיר טיפוס. צילום גבע טלמור
בפרסומת החדשה מתעוררת רוני סופרסטאר לבוקר מלא אנרגיות ובריאות, ומנסה להדביק בהן את אנשי הפרדס. הקמפיין יכלול סרטון פרסומת טלוויזיה ופעילות דיגיטל

הזמרת ואשת הכושר הגופני רוני דואני (רוני סופרסטאר), תוביל לראשונה קמפיין פרסום של מותג המיצים "פרימור". הקמפיין, תחת הסלוגן "יותר טבעי להתעורר עם פרימור", בהפקת משרד הפרסום יהושע/TBWA וחברת "אודיני", יכלול סרטון פרסומת לטלוויזיה ופעילות דיגיטל, בהשקעה כספית מדווחת של כ-3 מיליון ₪. הפרסומת צולמה בפרדסי קיבוץ גת, כשהשחקנים והניצבים מייצגים את אנשי הקיבוץ, חלקם אף לוהקו מהקיבוץ.

רוני דואני בפרדס. צילום גבע טלמור

בפרסומת נראית רוני מתעוררת בבוקר. היא לא ישנה כמו אדם רגיל אלא תלויה הפוך על מתח, ומיד היא יוצאת מהבית לאימון בוקר, דרך קיר טיפוס. היא עוברת לריצה בשדה ומגיעה לפרדס, שם היא פוגשת את אריה – עובד פרימור שמתקשה לסחוט במרץ על הבוקר. היא מעודדת אותו להתעורר ולעשות זאת, מנסה להדביק אותו במרץ ובאנרגיות שהיא מלאה בהן. בסוף הם מסכימים שהכי טוב שאריה יכול לעשות על הבוקר זה לשתות מיץ תפוזים, והם מרימים לחיים עם שתי כוסות מיץ תפוזים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר