רועי סופר מגיש תפריט טעימות זוגי בגבריאל

שף רועי סופר מציג תפריט טעימות זוגי, מקורי וטרי ובו 12 מנות פתיחה קבועות ושתי מנות עיקריות לבחירה מתוך שמונה. התפריט יוגש בסופי שבוע בלבד. עלות לסועד: 110 שקל לסועד

שף רועי סופר מציג תפריט טעימות זוגי, מקורי, יצירתי וטרי ובו 12 מנות פתיחה קבועות ושתי מנות עיקריות לבחירה מתוך שמונה. התפריט יוגש בסופי שבוע בלבד. עלות לסועד: 110 שקל לסועד.


לפתיח
שוט של מרק מלפפונים ופיסטוקים

מנות פתיחה
סשימי טונה בפונזו טוביקו, אספרגוס חלוט בויניגרט שקדים, סביצ'ה סקאלופ ודוקסל פטריות וסלמון כבוש עם וואסבי קרם פרש, סלט קיסר, קרפצ'ו עגבניות, פרמזן ואורוגלוה, סלט שעועית עם מיסו וטחינה, סלט קלמרי קר עם ויניגרט וטימין לימוני, סלט פול ירוק, שיפודון פילה בקר, בצל סגול וחרדל, סלט זוקיני בשמן שומשום ומיץ לימון, פלפלים קלויים עם גבינת קצ'וטה

שתי עיקריות לבחירה
עוף טנדורי במשרה תבלינים, פולנטה רכה עם פרמז'ן וקולי פלפל עם עגבניות, קציצות בקר עם יוגורט חם, סלט תורמוס ושמן צ'ילי, רביולי בקר פתוח עם קרם שומר וקרם פרש, ניוקי פול ירוק וחמאת לימון עם גבינת מסקרפונה ועגבניות ופילה סלמון בלימונים כבושים פירה אפונענע וסלט של פלפלים חריפים, שרימפס קריסטל וסקאלופ קנדי עם שעועית טורקית, זוקיני, עגבניות וזיתים ( בתוספת 18 שקל).

בנוסף ניתן להחליף את המנה העיקרית מנת ילדים מיוחדת של שניצל ופירה או פסטה ברוטב עגבניות

לדברי סופר, התפריט החדש משקף את סגנון הבילוי הקולינרי המועדף עליו, במיוחד בעונת הקיץ: "אני נהנה לטעום קצת מהרבה דברים, לנגוס מהרבה טעמים, צבעים וחומרי גלם. בתפריט ניסיתי לשלב את חומרי הגלם האהובים עלי, לשים דגש על איכות, מגוון, כיף גדול וטוויסטים קטנים, שיוצרים חווייה שלמה, קלילה ומרשימה".

"גבריאל", האלגנטית והיפה בלב של תל אביב, היא הבית החדש של שף רועי סופר. המטבח הייחודי שיצר סופר ב"גבריאל" לוקח בחשבון את התרבות הקולינרית ואת ההעדפות של הקהל התל אביבי, שהתפתחו בארץ בעשור האחרון. סופר יוצר אינטגרציה טעימה, מהנה, מקורית ומדויקת, שמשתלבת בחן הטבעי ובאלגנטיות שמשרה החלל המיוחד של "גבריאל".

גבריאל
מונטיפיורי 42 , תל אביב
טלפון 03-5667020
ימי שישי-שבת : 13:30-17:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר