ריטר ספורט במהדורה חורפית: שוקולד חלב מעולה עם רום, צימוקים ואגוזי לוז

משלב בין מתיקות השוקולד והצימוקים לבין הארומה של הרום והפריכות של אגוזי הלוז
השוקולד החדש מצטרף לסדרת השוקולדים של Ritter Sport המגיעים כטבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה המונה 11 טעמים נוספים

ליימן שליסל מרחיבה את משפחת שוקולד Ritter Sport ומשיקה טעם חדש ונהדר במהדורת חורף מוגבלת: שוקולד חלב מעולה עם רום, צימוקים ואגוזי לוז – עשיר בטעמים, המשלב בין מתיקות השוקולד והצימוקים לבין הארומה של הרום והפריכות של אגוזי הלוז.

השוקולד החדש מצטרף לסדרת השוקולדים של Ritter Sport המגיעים כטבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה המונה 11 טעמים נוספים: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים, שוקולד לבן מעולה עם שברי אגוזים ואורז תפוח, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד מריר מעולה 73% מוצקי קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם חלב וקקאו וביסקוויט, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים ושברי עוגיות, ושוקולד חלב מעולה ממולא קרם קרמל.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר של 8.9 ₪ לאריזה המכילה 100 גרם שוקולד. כשר בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל. יבוא ושיווק: ליימן שליסל.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר