רסטו-בר חדש בתל אביב: מאיה

מאיה מציעה לקהל התל אביבי מה השף והבעלים איציק תג'ר (לשעבר תל אביב ברוהאוס) מכנה חוויה ניו-יורקית שמחה ומטבח אגאי, כלומר מנות עם נגיעות מטורקיה, יוון ואיטליה

מאיה, רסטו-בר הקרוי על שם אלת האביב במיתולוגיה היוונית, נפתח בימים אלה במתחם יד חרוצים בתל אביב.

מאיה מציעה לקהל התל אביבי מה השף והבעלים איציק תג'ר (לשעבר תל אביב ברוהאוס) מכנה חוויה ניו-יורקית שמחה ומטבח אגאי, כלומר מנות עם נגיעות מטורקיה, יוון ואיטליה.
המקום מעוצב בצבעים חמים, במרכזו חלל עכשווי ובו בר גדול.

איציק תג'ר משלב טעמים אהובים אצלנו יחד עם בחירת חומרי גלם איכותיים, טיפול מקצועי והגשה צבעונית.

בין המנות בתפריט: "בורק ספינקה" במילוי גבינות עיזים עם ביצה עלומה ורוטב הולנדז, חזה עוף "אונאסיס" ממולא בעלי תרד, פטריות יער ורוטב פלפלים קלויים מעושן(62 ₪), קציצות טלה קפריסאיות על מצע רטטוי סיציליאני מוגשות עם ציזיקי (63 ₪), ופילה מוסר מהגריל עם רוטב עגבניות מיובשות, זיתי קלמטה, לימונים כבושים וצלפים (77 ₪).
במתוקים: מלבי עם רוטב פירות אדומים וורדים (22 ₪), מעטפות פילו במילוי תפוחי עץ, קוקוס ופקאן עם מרקחת דובדבנים וגלידת קינמון(34 ₪), קרם קפה טורקי והל עם גלידת פיסטוק סיציליאנית ושערות קדאיף (29 ₪).

את תפריט הקוקטיילים בבר בנה זן-אור, ויש בו קוקטיילים המורכבים ממותגי אלכוהול איכותיים המשתלבים עם התפריט, כמו אניס, צ'ילי ועוד.

אומר איציק תג'ר: "במאיה יצרנו בדיוק את המקום אליו אנו רוצים לצאת: טעים, מגוון ובעיקר מהנה, וגם משתנה במשך שעות היום השונות. אני מאמין שמאיה יכולה להיות בית אליו באים לארוחה עסקית מצוינת ושווה לכל כיס, וכמו כן לארוחת ערב חגיגית או לדרינק ונשנוש בסוף בילוי".


מאיה
רח' יד חרוצים 13 תל אביב
טל. 03-6335355

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר