רעב למוצרי חלב ישראליים בשוק הכשר בארה”ב

במסגרת פעולותיה לפיתוח שווקי הייצוא לגבינות ולמוצרי החלב המובחרים של ישראל, השתתפה מועצת החלב בשני אירועים מרכזיים לקהילה היהודית בקנדה ובניו יורק, בשיתוף המכון הישראלי לייצוא:

בכינוס השנתי של איחוד הקהילות היהודיות, בו השתתפו למעלה מ-500 קהילות יהודיות מכל רחבי צפון אמריקה, הציגה מועצת החלב בפני ראשי הקהילות היהודיות את שולחן הגבינות הישראליות העשיר והייחודי, וערכה להם היכרות ממקור ראשון עם ארוחת הבוקר הישראלית המפורסמת ועם הגבינות הישראליות אותן ניתן למצוא במעדניות ובמרכולים בניו יורק.

מועצת החלב השתתפה גם בתערוכת Kosherfest בניו יורק, שהנה האירוע המסחרי הגדול והחשוב ביותר של תעשיית המוצרים הכשרים. בתערוכת ענק, שהתקיימה זו השנה ה-17 ברציפות במרכז Javits, השתתפו למעלה מ-375 חברות מכל רחבי העולם שהציגו מאות אלפי מוצרים ליצרני מזון, יצואנים, יבואנים, מפיצים, קניינים וקמעונאים, בעלי מסעדות וחברות קייטרינג מכל העולם המתעניינים במוצרים כשרים (מזון, משקאות, ציוד, מרכיבים, טכנולוגיה, נותני שירות).

מועצת החלב הציגה בתערוכה בביתן המכון הישראלי לייצוא, וחשפה ף לתעשיית המוצרים הכשרים מחלבות בוטיק הנמצאות בתהליכים לקראת תחילת פעילות ייצוא, כמו יעקבס, הנוקד טבע עז, מחלבת גל, לצד המחלבות הגדולות והבינוניות שאת מוצריהן כבר ניתן להשיג בארה”ב: תנובה, שטראוס, טרה, גד, נחשון, אגודת הנוקדים, צוריאל, ברקנית, וגלעד.

שייקה דרורי, מנכ”ל מועצת החלב, אמר: “השוק הכשר בארצות הברית, שמזמן לא כולל רק יהודים, צמא לחידושים. מוצרי החלב הישראליים נתפסים כחדשניים, איכותיים וייחודיים, הן אצל השפים והקניינים ברשתות הכשרות, הן בקרב מנהיגי הדעה בקהילות היהודיות. אצל הצרכן האמריקאי נתפסים מוצרי החלב הישראליים כנקיים ובריאים במיוחד והם משייכים אותם לקטגוריית הבריאות”.

“תעשיית השוק הכשר בארצות הברית ובצפון אמריקה גדלה בקצב של 15% בשנה”, אמר דרורי. “בדיקות שביצעה מועצת החלב בשוק האמריקאי – הן בשוק היהודי-הכשר והן בשוק הכללי, מצביעות על פוטנציאל של כ- 100 מיליון דולר ייצוא של גבינות ומוצרי חלב מובחרים מישראל. כיום מייצאים מישראל לארה”ב ב- 4 מיליון דולר בלבד”.










היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה