fbpx

רקוטו קסאיי זכתה בפרס היצואן המצטיין העולמי של קיקומן

בשנים 2008-2009 הגדילה רקוטו קסאיי את היקף המכירות שלה בתחום מוצרי קיקומן בכ- 66 אחוז, הודות לכניסה לכלל רשתות השיווק, והגיעה לסכום שנתי של כ- 60 מיליון ₪ ממותג זה.
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת 'רקוטו קסאיי', יבואנית רוטב הסויה של קיקומן לישראל, זכתה בפרס היצואן המצטיין מטעם קיקומן העולמית לשנת 2009 על הצגת הגידול הגבוה ביותר בעולם במכירות. זוהי הפעם הראשונה בה מתקיימת התחרות שנערכה בקרב 80 מדינות שבה נמכר רוטב הסויה הידוע.

בשנים 2008-2009 הגדילה רקוטו קסאיי את היקף המכירות שלה בתחום מוצרי קיקומן בכ- 66 אחוז, הודות לכניסה לכלל רשתות השיווק, והגיעה לסכום שנתי של כ- 60 מיליון ₪ ממותג זה.

בארוע הענקת הפרס שנערך במסעדת יקימונו העניק מנהל הסחר העולמי של קיקומן, מאס (מאסאיאסו) וואטנבה – בתמונה מימין, את התעודה לד"ר רוני בורנשטיין. בטקס השתתף גם שגריר יפן בישראל, הרואיסה טקאוצ'י (בתמונה משמאל)

ד"ר רוני בורנשטיין, מנכ"ל רקוטו קסאי, אמר עם קבלת הפרס: "אנחנו גאים להיות הראשונים בעולם בתחום המכירות של רוטב הקיקומן. הפרס שייך לכל עובד בחברה שדואג שהרוטב יהיה זמין לקונה בסופר ולסועד במסעדות. אנחנו נמשיך לעבוד קשה על מנת לעמוד ברף שהצבנו ומקווים להיות במקום הראשון גם בשנה הבאה".

וכאנקדוטה, מה אוהבים ילדים יפנים לאכול?  לדברי מאס וואטנבה, שלושת המאכלים הפופולריים בקרב ילדים ביפן הם המבורגר, ספגטי ופיצה. לא סושי, כפי שניתן היה לחשוב.
 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה