רשת אווזי משיקה תפריט שמיועד לצעירים

רשת מסעדות אווזי מרחיבה את סל המוצרים המשווקים בסניפיה ובנוסף למוצרי הליבה –השיפודים תשיק הרשת תפריט חדש הכולל מנות בשריות קולינאריות

רשת מסעדות אווזי מרחיבה את סל המוצרים המשווקים בסניפיה ובנוסף למוצרי הליבה –השיפודים תשיק הרשת תפריט חדש הכולל מנות בשריות קולינאריות.

בתפריט החדש יוצעו :סטייק אנטרקוט, טבעות פילה בקר, המבורגר בלחמנייה, כנפי עוף מוקפצים ברוטב חריף מתוק, קבבוני אווזי, ועוד.

התפריט החדש יכנס במהלך ינואר לכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. המהלך השיווקי נשען על בסיסים גסטרונומיים ונגזר מתוך עולם מסעדות הגורמה ועולם התוכן עם מגמות הטרנד של בילויים ו"מאכלי לילה" של צעירים ובני נוער.

ככלל, האסטרטגיה של רשת אווזי הינה פנייה לקהל יעד צעיר ובליין. עד כה פנתה רשת אווזי בעיקר למשפחות וכיום שמה לה ליעד להגיע גם לפלח שוק הצעירים-הבליינים. במסגרת מהלך זה סניפים חדשים נפתחים בקונספט "אווזי גריל בר". הקונספט החדש כולל: עיצוב עכשווי במסעדות החדשות, תפריט חדשני, בר אלכוהול הדומה במהותו לפאב ושעות פתיחה עד השעות הקטנות של הלילה.

איציק לוי מנכ"ל רשת "אווזי" מוסר:"אנו צופים שמהלך הרחבת תמהיל המוצרים ברשת ירחיב את קהלי המטרה, כהמשך לתפריט הבריאות שהשקנו לאחרונה, תוך התאמה למגמות השוק וחדשנות מתמדת. המנות החדשות עברו תהליך ארוך של מבחני טעימה בקרב קבוצות מיקוד של צעירים עד שהגיע צוות השפים של הרשת למרכיבים המדויקים המתאימים לטעם הקהל".

הסניף הראשון בקונספט צעיר שנפתח בספטמבר 2006 במתחם הבילויים של אזור התעשייה הישן בראשון לציון היווה פיילוט מוצלח ובימים אלו מצטרף אליו סניף "אווזי" בהרצליה פיתוח אשר מועתק למיקום מרכזי ומשודרג למתכונת החדשה.

רשת אווזי הינה רשת מסעדות הגריל המובילה בישראל, הרשת הוקמה בשנת 1970. הרשת צמחה בהדרגה ומפעילה כיום 13 מסעדות בפריסה כלל ארצית, מחיפה ועפולה בצפון ועד ב"ש בדרום. לרשת מטבח מרכזי ומרכז לוגיסטי הממוקם ביהוד, המבטיח שמירה על איכות וטריות המזון על ידי פיקוח קפדני של וטרינר, טכנולוג מזון ועמידה בדרישות ה'תו הירוק' – המעיד על רמת ייצור גבוהה. בשנת 2007 הרשת מתחילה לעבוד לפי תקני ISO.

ברשת מבקרים מדי חודש 150,000 – 200,000 סועדים. בשנת 2005 הסתכם סך הכנסותיה ב- 100 מליון שקל. הרשת מעסיקה כ- 600 עובדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר