רשת אספרסו בר מציגה: אספרסו בר ביסטרו

בית הקפה במתכונת ה"אספרסו בר ביסטרו" מגיש, נוסף על תפריט בית הקפה, גם תפריט מגוון ומשתנה של מנות חמות פשוטות וקלאסיות במחיר הוגן, לצד תפריט יין ואלכוהול עשיר

כחלק מאסטרטגיית הצמיחה תוך בידול משיקה רשת בתי הקפה "אספרסו בר" קונספט תפעולי חדש: "אספרסו בר ביסטרו" – שילוב של בית קפה איטלקי, בראסרי וביסטרו צרפתיים ומטבח מקומי, המגיש בנוסף על הקפה, הכריכים, הסלטים והקינוחים של "אספרסו בר", גם מנות חמות פשוטות וקלאסיות, קבועות ומתחלפות, המתבססות על חומרי גלם מקומיים, ולצידן תפריט יין ואלכוהול עשיר.

התפריט ה"החם" כולל היצע מגוון של פסטות, מנות עוף, בשר ודגים, ובכלל זה מנות ספיישל יומיות – בתמחור המוגדר ע"י הרשת כהוגן. התפריט מוגש בכל שעות היום, שבעה ימים בשבוע, ומתחלף בהתאם לעונה ולחומרי הגלם שניתן להשיג בשווקים.

נורית רוה, הבעלים והמנכ"ל של "אספרסו בר", אומרת כי הקונספט החדש נועד לתת מענה לצורך הגדל והולך במסעדות לא מחייבות של "קז'ואל דיינינג" – אכילה מחוץ לבית בכל שעות היממה כחלק מהשגרה. ה"ביסטרו" מאפשר ללקוחות הרשת ליהנות בנוסף לארוחות הצהריים גם מארוחת ערב המוכנה במקום, באווירה הנינוחה של בית הקפה וללא גינונים המאפיינים בילוי במסעדה. ניתן ליהנות מתפריט ה"ביסטרו" לכל אורך שעות הפעילות של הסניף.

ה"אספרסו בר ביסטרו" מיושם בסניפים החדשים של הרשת – בקניון קריית אונו וברחוב בן-גוריון בהרצליה במרכז העיר המתחדש, ובסניף שנפתח במרכז "מנדרין שופ" בתל-אביב. כל סניפי הרשת העתידיים יפעלו במתכונת החדשה. הסניפים הקיימים יוסבו ל"ביסטרו" ככל שתנאי השטח יאפשרו זאת.

רשת "אספרסו בר", חלוצת האספרסו-ברים בישראל, עם ותק של 16 שנה, מונה תשע נקודות: בתל-אביב – סניפים בשדרות רוטשילד פינת רחוב הרצל, ברחוב יהודה המכבי, בקניון רמת אביב, ברחוב דיזנגוף וכן קיוסק בשדרות רוטשילד; בהרצליה – סניפים בקניון שבעת הכוכבים וברחוב בן-גוריון (חדש במתכונות ביסטרו) במרכז העיר המתחדש; ובקריית אונו – סניף (חדש, במתכונת ביסטרו) ברחבה החיצונית של הקניון החדש, ודוכן "אספרסו בר אקספרס" במרכזו של הקניון החדש. עד סוף 2009 מתכוונת הרשת לפתוח עוד ארבעה סניפים חדשים ולהגיע לראשונה גם לפריפריה.

"אספרסו בר" מציעה מגוון רחב של משקאות קפה המבוססים על תערובת קפה איטלקית ממותג פרטי הנמכרת גם באריזות, ולצידם תפריט אוכל ומשקאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר