רשת בן עמי מתרחבת עם שני סניפים חדשים במושבה הגרמנית בירושלים ובגבעתיים

הסניפים החדשים יעוצבו בעיצוב פריזאי, המאפיין את סניף הדגל של בן עמי בתל אביב. המושבה הגרמנית הינו אזור המאופיין בקסם כפרי ובאווירה אירופאית אלגנטית. גבעתיים הפכה בשנים האחרונות למוקד בילוי

רשת קונדיטוריית בן עמי המפעילה ארבעה סניפים ברחבי הארץ, מרחיבה את פעילותה ופותחת שני סניפים חדשים: "בן עמי במושבה"- בעמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים, ו"בן עמי גבעתיים" בשכונת רמב"ם בגבעתיים.
שטח הסניף בגבעתיים כ- 70 מ"ר, והסניף במושבה הגרמנית משתרע על שטח של כ- 100 מ"ר.

הסניפים החדשים יעוצבו בעיצוב פריזאי, המאפיין את סניף הדגל של בן עמי בתל אביב. המושבה הגרמנית הינו אזור המאופיין בקסם כפרי ובאווירה אירופאית אלגנטית. גבעתיים הפכה בשנים האחרונות למוקד בילוי בקרב תושבי העיר בשל הרוגע, השקט והשלווה אשר היא מציעה לתושביה, ובשל העובדה כי צעירים רבים העתיקו את מגוריהם מתל אביב אל גבעתיים. על כן בחר בן עמי ברתיני שביט, הבעלים,לפתוח סניפים בערים אלו.

לצד התפריט המוכר של רשת בן עמי יוצע בסניף המושבה הגרמנית תפריט ערב ייחודי המותאם לאווירת המקום, וכן אחת לשבוע יארחו במקום להקות ג'אז. סניף בן עמי בגבעתיים מותאם לקונספט המוצע בסניף "בן עמי-ת"א", עם תפריט עשיר של ארוחות בוקר, ארוחות עסקיות, קינוחים ומאפים.

בן עמי ברתיני שביט, בעלי "בן עמי":, אומר "מיקומי הסניפים החדשים נבחרו בקפידה ובהתאם לקונספט המותאם לרשת, והוא פתיחת סניפים חדשים במקומות בילוי המבקשים בתי קפה יוקרתיים ואיכותיים. מצאנו כי באזורים אלו קיים צורך מצד תושבי האזור למשהו חדש ומרענן תוך כדי שמירה על טעם אהוב ומוכר. כמותג אשר עונה על קריטריונים אלו ושקרוב ל-18 שנה שומר על הטעמים של פעם לצד מקוריות וייחודיות המאפיינת את הרשת, אנו בטוחים שנענה על צורך זה".

הסניף במושבה הגרמנית הינו בעל כשרות מהדרין בהשגחת בד"צ רבנות ירושלים.
הסניף בגבעתיים הינו כשרות מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות אור עקיבא.

בן עמי בגבעתיים רח' רמב"ם 30 035711701
בן עמי ירושלים, עמק רפאים 38, המושבה הגרמנית 02-6510070

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר