רשת בתי הקפה סגפרדו יצאה במהלך מיתוג מחדש ותיקרא Si Espresso

במהלך המיתוג מחדש של סי אספרסו הוקדשה מחשבה רבה במטרה לשמור על עוצמת המותג לצד מגע אישי של בית קפה קטן. בשפת המותג החדשה נעשה שימוש במונחים וערכים מעולם הקפה האיטלקי, לרבות על גבי האריזות ואביזרי הנראות בסניפים

רשת בתי הקפה סי אספרסו (לשעבר סגפרדו) יצאה במהלך מיתוג מחדש.
הרשת, בבעלות משותפת של אינטרייד ג.ג, יבואנית הקפה סגפרדו, וחברת הדלק דור אלון, מונה 21 נקודות מכירה הפזורות ברחבי הארץ, וטוענת כי הינה רשת בתי הקפה בבעלות פרטית (ללא זכיינים או שותפים) הגדולה בישראל.

במהלך המיתוג מחדש של סי אספרסו הוקדשה מחשבה רבה במטרה לשמור על עוצמת המותג לצד מגע אישי של בית קפה קטן. בשפת המותג החדשה נעשה שימוש במונחים וערכים מעולם הקפה האיטלקי, לרבות על גבי האריזות ואביזרי הנראות בסניפים.

בית הקפה הראשון של רשת סגפרדו הוקם בשנת 1996 וזכה להצלחה. בשמונה השנים הבאות נפתחו עוד 12 סניפים, ובשנת 2004 נפתחו גם ארבעת סניפי הרשת בכביש 6. בשנת 2008 נפתח הסניף הראשון מחוץ לתחנות דלק. ב- 2009 זכתה הרשת במכרז להפעלת שני בתי קפה בטרמינל 3 בנמל התעופה. כאמור, הרשת מונה כיום 21 נקודות מכירה בפריסה ארצית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר