רשת בתי הקפה Coffee Bean תפתח ארבעה סניפים חדשים

רשת בתי הקפה הבינלאומית Coffee Bean גיבשה תוכנית התרחבות מתכוונת לפתוח 4 סניפים חדשים בשנה הקרובה בהשקעה של 8 מיליון שקל

Coffee Bean עומדת בפני מהלך אסטרטגי משמעותי במסגרתו תיפתח הרשת 4 סניפים במרכז ובפריפריה, בהשקעה כוללת של כ- 8 מיליון שקל. המהלך מתבסס על אסטרטגיית הרשת להגדלה ניכרת של הפריסה על מנת ליצור נגישות מקסימאלית של המותג תוך מתן חוויה כוללת איכותית לקהל הלקוחות.

הסניף הראשון במסגרת המהלך יפתח בירושלים, בהשקעה של 2 מיליון שקל. מדובר בסניף ראשון של רשת קמעונאית בינלאומית שנפתח בירושלים מאז תחילת האינתיפאדה, באוקטובר 2000.

לדברי צביקה לפידס, מנכ"ל רשת Coffee Bean: "אנו ממשיכים בתהליך ההתרחבות של הרשת בישראל תוך הקפדה על מתן חווית בילוי ייחודית ללקוחותינו, הכוללת מיקום אטרקטיבי, עיצוב פנימי חם ומפנק, קו מוצרים מגוון ושירותי ערך מוסף דוגמת אינטרנט אלחוטי מהיר."
עוד מוסיף לפידס כי: "החלטנו על פתיחת הסניף בירושלים בעקבות ההתעוררות המסחרית והתיירותית בעיר, לאחר תקופה של רגיעה במצב הביטחוני."

הסניף החדש של קופי בין ייפתח במקום מרכזי בצומת הרחובות הלני המלכה ויפו, במקומו של בנק אגוד שפעל במקום. הוא ישתרע על שטח של 260 מ"ר.

Coffee Bean צפויה לכלול 12 סניפים בשנה הקרובה ובכללם: סניף הרצליה פיתוח ברחוב שנקר 14, סניף רעננה ברחוב המלאכה 4, קניון רננים, סניף כפר סבא בקניון ערים. סניפי תל אביב: מגדלי זיו בראול ולנברג 24, אבן גבירול 73, יהודה המכבי 57, מרכז שוסטר, בקניון עזריאלי, הדר יוסף וסניפים בירושלים .

רשת Coffee Bean הינה הרשת הבינלאומית הפרטית הגדולה והותיקה ביותר בעולם. הרשת מונה למעלה מ-400 סניפים ברחבי העולם ומתמחה במשקאות קפה ותה גורמה איכותיים ממטעי גידול וחוות פרטיות מכל רחבי העולם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר