רשת גלידריות ארלקינו מתרחבת עם סניף חדש בת"א

אנשי ארלקינו שכרו את חנות המכולת בה נהגה לבקר פולה בן גוריון בעת שגרה עם בעלה דוד בתל אביב. בחנות קיימות מרפסות המאפשרות תצפית נוחה אל חיי השדרה

רשת ארלקינו גלידת שף חנכה סניף חדש בשד' בן גוריון 39 בתל אביב – הסניף השלישי של הרשת המתכננת בקרוב פתיחת סניף רביעי בתל אביב.

אנשי ארלקינו שכרו את חנות המכולת בה נהגה לבקר פולה בן גוריון בעת שגרה עם בעלה דוד בתל אביב. בחנות קיימות מרפסות המאפשרות תצפית נוחה אל חיי השדרה.

בסניף מכינים גלידה טרייה בכל יום, ויושם בו דגש גם על צרכני הקפה האיכותי, כשלצד תפריט הגלידות העשיר נכללים גם קפה, מאפי בוקר וקינוחים מבוססי גלידה המתאימים לקפה.

ארלקינו היא גלידת שף אותה מכינים מחלב טרי, שמנת טרייה ותוספות כמו פירות ומרקחות פרי, שוקולד, מקלות וניל, אגוזים, פיסטוקים, צנוברים, תבלינים, יין מרלו, ויסקי, וודקה, קפה אספרסו.

הגלידה של ארלקינו עשירה בתוספות פריכות של אגוזים, שקדים, שברי שוקולד, נגיסי חלווה עם פולי קקאו שלמים, חתיכות תפוחים מקורמלות, והפתעות כיד הדמיון הטובה על השף.

סניפי גלידת ארלקינו:
שד' בן גוריון 39, תל אביב – סניף חדש (ראשון – שבת 12:00 בצהריים – 01:00 בלילה); דיזנגוף 267, פינת ירמיהו 23 תל אביב. טלפון: 9400083 – 077 (שבת עד ד': 02:00 – 10:00, ה' ו': 04:00 – 10:00); מחלף בית ינאי, כביש החוף (במתחם תחנת הדלק פז). טלפון: 8664390 -09.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר