רשת דרך היין חוגגת בוז'ולה נובו

סמוך לשעה עשר בערב זימנה רשת דרך היין בסניף המקומי "שלנו" בצומת סביון את אורחי חגיגות הבוז'ולה לערב מהנה, פשוט ולא יומרני, לא מעונב ולא מחייב, עם חתך גילאים מבוגר יחסית, שהגיעו להעביר ערב בשתיית יין ולפגוש מכרים. ברקע התנגנו להם שנסונים צרפתיים של איב מונטאן ואדית פיאף.

בכל העולם חוגגים בחצות בין יום רביעי לחמישי השלישי של חודש נובמבר, את חגיגות הבציר החדש בחגיגות הבוז'ולה.
וכשמזמינים את לקוחות רשת דרך היין לחגוג, הם באים בדרך כלל בהמוניהם.
הוסיפו לכך את העובדה שבעוד הרשתות המתחרות גבו דמי כניסה סמליים לאירועי הערב בסך 20-35 שקלים, הזמינה רשת דרך היין את לקוחותיה חינם אין כסף, הגישה להם במתנה כוס יין מהודרת נושאת לוגו "דרך היין", וגם דאגה לכיבוד עם שפע פרוסות באגט טריות ושמן זית של משק הלפרן, וכן ריבועי רביולי חמים וטריים שהוגשו מטוגנים לתוך צלוחיות פלסטיק עגלגלות עם מזלגוני פלסטיק זעירים כשהרביולי ממולאים בתרד וריקוטה, או בטטה או פרמזן ריקוטה, מעוטרים ברוטב עגבניות או פסטו או שניהם גם יחד – מבית היוצר ובחסות של המותג "פסטה נונה".

סמוך לשעה עשר בערב זימנה רשת דרך היין בסניף המקומי "שלנו" בצומת סביון את אורחי חגיגות הבוז'ולה לערב מהנה, פשוט ולא יומרני, לא מעונב ולא מחייב, עם חתך גילאים מבוגר יחסית, שהגיעו להעביר ערב בשתיית יין ולפגוש מכרים.
ברקע התנגנו להם שנסונים צרפתיים של איב מונטאן ואדית פיאף.

גם היינות שהוטעמו היו יינות סדרות נמוכות עד סדרות אמצע, אף הם נטולי יומרה, עם רף מחיר נמוך עד אמצע. מרבית היינות שהוטעמו לאורך הערב הוצעו בחנות למכירה במחיר הנחה של10%, או שממילא היו כבר במחיר מבצע החודש או מבצע מדף.

היינות שהוטעמו : תוצרת חוץ – מולינה קס, רוברט מונדבי PS זינפנדל, פינקה קאוול.
יין הבוז'ולה תוצרת חוץ שהושק באירוע, היה הבוז'ולה נובו של דומיין לואי ז'אדו מבציר 2008 כמובן.
מיינות היקבים הישראלים היו אלו הבנימינה B והגאמיי נובו של יקבי רמת הגולן, שייצגו את התעשייה המקומית כחתני ונציגי אירוע הבוז'ולה, ובנוסף הוטעמו יינות בנימינה SR מרלו, בנימינה SR שיראז, יוגב פטי וורדו, יקבי רמת הגולן עם גמלא סנג'ובזה, גמלא מרלו, והמוסקטו שהיווה גם את יין הקינוח עבור כולם, יקבי כרמל עם הסדרה האזורית קברנה סוביניון/מרלו, הסדרה האזורית פטיט סירה, יקבי ברקן עם סדרת הרזרב פינוטאג', רזרב מרלו, רזרב קברנה סוביניון, יקב ססלוב עם אביב קברנה סוביניון, ססלוב אדום קברנה סוביניון, ויקב טוליפ עם הרזרב קברנה סוביניון, שלדעת רבים היווה את היין הבולט בטעימה, ועם מחיר של 75 ש"ח לערב האירוע, גם נתן תמורה מצוינת למחירו.

הגרעין "הקשה" של חובבי היין הרגילים ביינות מהשורה הראשונה, לא היססו לרגע, ותוך דקות נרכשו עצמאית ונמזגו לכוסות בקבוקים של יקב שאטו גולן רזרב ויקב פלאם מרלו רזרב, בכדי שהחבר'ה לא ירגישו חלילה שהם הגיעו לא בשביל משהו שווה.

לחיי השנה החדשה ויינות בציר 2008

צילומים: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר