רשת דרך היין פתחה את החנות החדשה בצומת סביון

קרבתה של החנות גיאוגרפית אל קהל יעד של שוחרי יין מסביון וגני יהודה, שמנא וסלתא של אצולת הממון הישראלי, תביא קהל ותיק וגם חדש אל חנות היין

חנות היין של רשת דרך היין שבבעלות האחים שקד, העתיקה את משכנה מאור יהודה למקום חדש רחב, מואר, חדשני ומזמין, במתחם העסקים הנמצא על דרך לוי אשכול בקריית אונו פינת כביש דרך לוד, מול הכניסה המזרחית של אור יהודה, בואכה גב תחנת הדלק צומת סביון.

הסיבה למעבר הייתה פתיחתה של שלוחת אוניברסיטת דרבי מול חנות היין באור יהודה; מה שיצר קשיי חניה עצומים ללקוחות החנות, עד כי משאיות ההפצה של רשת דרך היין התקשו בכניסה ויציאה מהמתחם הלוגיסטי של הרשת שממוקם במבנה שמעל לחנות.

מסתבר כי המעבר לחנות החדשה עשה ויעשה לדרך היין רק טוב. החנות ממוקמת היטב בכניסה למבנה מתחם העסקים, בסמוך למסעדה הומה אדם, ובחצר המבנה חניה מספקת הן בחזית בית העסק והן בחניה של החצר האחורית.

קרבתה של החנות גיאוגרפית אל קהל יעד של שוחרי יין מסביון וגני יהודה, שמנא וסלתא של אצולת הממון הישראלי, תביא אף היא קהל ותיק וגם חדש אל חנות היין.

בחנות תוכלו למצוא אותו צוות חביב מקצועי וותיק, המורכב בדרך כלל מערן, אבי וסיגל, שמדי פעם ופעם מתוגברים בכוח עזר לא פחות חביב, מקצועי ומזמין.

מאז 12 בדצמבר פתוחה החנות לקהל, ורבים מגיעים בכדי להתרשם, לפרגן, ולאחל הצלחה לבעלי החנות והרשת.
הרחבה שבחזית החנות תהווה מקום לאירוח לערבי טעימה מודרכים ע"י טל או קובי שקד, בני המשפחה. אותה הרחבה אף תשמש את הקהל הרב הצפוי להגיע ב- 28 לחודש בשעה 20:00 לערב הפתיחה החגיגי המתוכנן. החיבור של ערב הפתיחה המתוכנן ליום ה', ימים אחדים טרום מסיבות הסילבסטר סיום השנה האזרחית, אף הוא טומן בחובו מטרה ואמירה.
יודעי דבר מספרים כי בערב החגיגי יוצגו מיטב יינות היקבים הישראליים שיינותיהם נמכרים ברשת, אך גם יינות מעניינים נוספים מהארץ והעולם.
הנהלת רשת דרך היין מזמינה את ציבור אוהבי ושוחרי היין לאירוע שיתקיים ללא תשלום.

מכאן שלוחה למשפחת שקד ולרשת דרך היין ברכת הצלחה ומזל טוב מעומק הלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר