רשת ההמבורגרים BBB משלבת עולמות בסניפים ובפייסבוק

BBB יוצאת בפעילות הפקת פלייסמנטים (משטחי אוכל) שיופצו בסניפים, ואשר תוכנם מועלה על ידי הגולשים במתחם הפייסבוק של הרשת

רשת ההמבורגרים BBB (בורגוס בורגר בר), יוצאת בפעילות אינטראקטיבית שמטרתה לחבר בין עולמות האון ליין והאוף ליין הפעילים של הרשת.

במסגרת הפעילות, המנוהלת באמצעות חברת אקליפטוס שיווק במדיה חדשה, מזמינה רשת ההמבורגרים את לקוחותיה להיכנס למתחם הפייסבוק שלה ולהעלות פוסטים, עדכונים ותמונות, מהם תפיק הרשת פלייסמנטים שיופצו בסניפים השונים וישמשו כמשטחי האוכל של הסועדים.
הפלייסמנטים יעוצבו כמתחם הפייסבוק של הרשת ויכללו את התכנים השונים שיעלו הגולשים ואף תזכה אותם בפרסים.

כמו כן, כחלק מחיבור בין עולמות האון ליין והאוף ליין של הרשת, יכללו הפלייסמנטים קודQR מיוחד הנקרא על ידי מרבית הטלפונים הסלולריים החכמים, שמספק לינק לטלפונים ישירות לעמוד הפייסבוק של הרשת.

מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס שיווק במדיה חדשה, המנהלת את הפעילות עבור חברת BBB, אומר:" בעידן הרשתות החברתיות, עולמות האון ליין והאוף ליין הולכים ומתמזגים, ופעילויות המחברות ביניהם הינן טריוויאליות. אנו שמחים להוביל מהלך שמטרתו לתמוך בעולמות התוכן השונים במטרה למזגם לעולם אחד המנוהל בשני ממדים מקבילים, הקיימים ביניהם דיאלוג ומדברים בשפה זהה ללקוחות".

קרדיטים – אקליפטוס:
מאור חן, מנכ"ל
שי ספיר, סמנכ"ל קריאייטיב
נועה לבני, מנהלת לקוח
איריס בדולח, סופרוויזרית
יח"צ: אסף נרינסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר