רשת הקמעונאות הבריטית מוריסונס בחרה בתוכנה של ריטליקס

מוריסונס היא רשת הסופרמרקטים הרביעית בגודלה בבריטניה, ובין 25 קמעונאי המזון המובילים בעולם

ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ברחבי העולם, דיווחה כי מוריסונס, קמעונאית המזון הרביעית בגודלה בבריטניה, תתקין את פתרונות התוכנה של ריטליקס כדי להגביר את היעילות התפעולית ולהעשיר את חווית הקנייה של הלקוחות ב-378 הסופרמרקטים ו-285 תחנות הדלק שהיא מפעילה.

מוריסונס הכריזה ב-2007 על תוכנית השקעה רב-שנתית בטכנולוגיה, הכוללת החלפה של מערכות התוכנה המיושנות של הרשת במיטב פתרונות התוכנה הקיימים בשוק.

עד היום משתמשת הרשת בארבע מערכות תוכנה שונות לארבעת התחומים התפעוליים השונים בחנויות – קו הקופות, מסעדות המזון המהיר בתוך החנויות, דלפקי השירות לניקוי יבש ותחנות התדלוק שמחוץ לחנויות.

לאחר תהליך של בחינת מערכות תוכנה לחנויות, בחרה מוריסונס במערכת אחת משולבת של יישומי תוכנה של ריטליקס לקו הקופות, לקופות בשירות עצמי, למסעדות המזון המהיר ולתחנות הדלק.

"מוריסונס זקוקה למערכות קמעונאיות ברמה עולמית כדי להשיג את היעדים העסקיים שלנו של צמיחה רווחית כיום ובעתיד", אמר גארי באר, מנהל מערכות המידע במוריסונס. "מצאנו שריטליקס מתאימה מאוד לצרכים שלנו, עם מערכת תוכנה אחת לחנות שתיתן מענה לכל הפונקציונליות הדרושה על מנת לשרת את לקוחותינו ואת העובדים שלנו באמצעות פתרון יעיל, גמיש וניתן להרחבה, שעונה על הצרכים העסקיים הנוכחיים והעתידיים שלנו".

"המערכת של ריטליקס מספקת לנו את הגמישות ואת היכולת לגדול ולתמוך בחנויות מגדלים שונים ועם פורמטים קמעונאיים שונים", הוסיף באר. "המערכת של ריטליקס תסייע לנו להעניק חוית קניה עשירה יותר ל-10 מיליון הלקוחות שנכנסים לחנויות שלנו מדי שבוע".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר