רשת חנויות הנוחות האמריקאית The Pantry תתקין פתרונות ריטליקס ב-1,600 חנויות

The Pantry, עם מותג הדגל שלה, Kangaroo Express, מפעילה 1,643 אתרים ב-11 מדינות בדרום-מזרח ארה"ב, הכוללים תחנות דלק, חנויות נוחות ומסעדות מזון מהיר. The Pantryבחרה בפתרון משולב של תוכנת ריטליקס עם חומרה של יבמ כדי ליצור תשתית תפעולית אחידה בכל האתרים הקמעונאיים של הרשת

ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, הודיעה כי חברת The Pantry המדורגת בין 9 הרשתות המובילות בענף חנויות הנוחות בארה"ב, החלה להתקין את פתרונות התוכנה של ריטליקס בקופות, בעמדות התדלוק ובמרכז הרשת.
The Pantry, עם מותג הדגל שלה, Kangaroo Express, מפעילה 1,643 אתרים ב-11 מדינות בדרום-מזרח ארה"ב, הכוללים תחנות דלק, חנויות נוחות ומסעדות מזון מהיר. The Pantryבחרה בפתרון משולב של תוכנת ריטליקס עם חומרה של יבמ כדי ליצור תשתית תפעולית אחידה בכל האתרים הקמעונאיים של הרשת.

"היינו זקוקים לטכנולוגיה אחידה לכל החנויות שלנו, שבאמצעותה נוכל לנהל את הפעילויות השונות שלנו, לגשת בקלות לנתונים במערכת מרכזית, להבטיח את עמידתנו בתקן אבטחת המידע PCI ולשפר את השירות ללקוח", אמר אד קולאפי, סגן נשיא שירותי מידע של The Pantry. "ההיצע הרחב של פתרונות ריטליקס מאפשר לנו ללכת מקצה אחד של העסק שלנו ועד לקצה האחר עם מערכת חזקה, גמישה ומסונכרנת של יישומי תוכנה שיובילו אותנו אל העתיד".

"קמעונאים מובילים בתחום חנויות הנוחות, כמו The Pantry, מחפשים פתרונות שמגבירים את הנוחות ללקוחותיהם תוך הפיכת התהליכים התפעוליים לפשוטים יותר עבור העובדים", אמר ריי קרלין, סמנכ"ל ריטליקס ארה"ב. "הפתרון של ריטליקס מגביר את יעילות העובדים, מעשיר את חווית הלקוח ומאפשר צמיחה לעתיד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר