רשת חנויות הנוחות מנטה מציעה פלטפורמת פרסום חדשה: פרסום דיגיטלי בפריסה ארצית

תכני הפרסום יהיו אחידים בכל הסניפים, והמפרסמים ייהנו מחשיפה מוגברת על גבי מסכים שימוקמו בנקודות האסטרטגיות ביותר בחנויות – בצמוד לקופות

רשת חנויות הנוחות מנטה מתקינה מערכת מסכים דיגיטליים בסניפי הרשת, מתוך כוונה להגיע לפרסום בפריסה ארצית.
תכני הפרסום יהיו אחידים בכל הסניפים, והמפרסמים ייהנו מחשיפה מוגברת על גבי מסכים שימוקמו בנקודות האסטרטגיות ביותר בחנויות – בצמוד לקופות, זאת במטרה להגביר את החשיפה למגוון המוצרים ולמבצעים, וכן ליצור הנעה לפעולה מיידית בנקודות המכירה. 

ניר נובק, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדלק, אומר: "המהלך מאפשר למפרסמים חשיפה ממוקדת של מוצרי אימפלס לקהל היעד בנקודות המכירה, דבר שעשוי להגדיל את המכירות באופן משמעותי, וכן להוות אמצעי תחליפי לפרסום בערוצי מדיה אחרים".

נובק מוסיף: "המערכת הותקנה בעשרה סניפים שנבחרו על ידינו לפיילוט, ובימים הקרובים נרחיב את פריסת המדיה לכל 116 סניפי מנטה ברחבי הארץ. מעבר לאפקטיביות המכירתית של המהלך, אנו רואים בו צעד המשקף את האסטרטגיה הקמעונאית של החברה, ואת השאיפה להנגיש ללקוחות את מירב האינפורמציה בצורה האטרקטיבית והנוחה ביותר".

הפלטפורמה החדשה מיועדת לספקי הרשת, על פי התכנון, כ- 70% מהתכנים המשודרים יהיו תכנים פרסומיים של הספקים, וכ- 30% מהתכנים הנוספים יהיו תכני "מנטה", בשילוב רצועה חדשותית ובה עדכוני חדשנות מאתר NRG.
את פריסת המדיה ותפעול המסכים תבצע חברת "בראבו מדיה גרופ".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר