רשת חרוז כזה מטיסה את חובבי היצירה למסע בעקבות החרוזים

לשכת התיירות הצ'כית, חרוז כזה שולחת את לקוחותיה למסע בצ'כיה שנקרא 'בעקבות החרוזים'

רשת חרוז כזה נכנסת לתחום התיירות הבינלאומית. בשיתוף לשכת התיירות הצ'כית, חרוז כזה שולחת את לקוחותיה למסע בצ'כיה שנקרא 'בעקבות החרוזים'.

בצפון צ'כיה שוכנים שרשרת כפרים (ליברץ, יאבלונקס) שעיקר ההתמחות שלהם היא יצירת חרוזים. בכפרים 286 מקומות להכנת חרוזים, הכפריים עושים זאת במשך 200 השנה האחרונות ומשתמשים בטכניקות מסורתיות עם מבער, ניפוח ולחץ.

המסע בין 7 ימים ותחילתו בפראג שם מתחילים ישר בשייט קניות, לאחר מכן מתחילים בנסיעה לכיוון עיירות החרוזים ומבקרים במפעלי החרוזים. במפעלים מגלים את כל שלבי ההכנה של החרוזים אחד אחר השני, החל מהכנת הזכוכית מחול, צבע וחומרים נוספים.

ממשיכים בביקור במוזיאון חרוזים ומשם לסדנת השחלה המועברת על-ידי מעצבות של חברה לייצור חרוזי רוקאי. עוברים משם לסדנת אומן מסורתית בה המשתתפים מתנסים בייצור בטכניקות המסורתיות של צ'כיה עם אומן מקומי.
מבקרים באולם התצוגה של חברה לייצור קריסטלים, שם אפשר להצטייד במתנות. משם קופצים לקורס בן יומיים להכנת חרוזי זכוכית בבית הספר הגבוה לאומנות זכוכית בצ'כיה.

גולת הכותרת היא מפגש עם אמן צ'כי בינלאומי, תלמידו של צ'יולי הידוע, אשר אפילו מייצר עבורו יצירות. האומן מציג את יצירותיו ומציג את אופן עבודתו כאשר המשתתפים מצטרפים, והוא מנצח על סימפוניית הניפוח והבעירה.

עוד במסע: ביקור בארמונות וטירות קסומות, מסעדות אותנטיות, סיור רגלי באזור עם סלעים בממדים עצומים – גן העדן הצ'כי. במהלך כל המסע מתלווה מתורגמן ישראלי-צ'כי מלשכת התיירות של צ'כיה.

ויש גם מבצע – אחד מכל 50 לקוחותיה של חרוז כזה, הרוכשים סדנאות שנתיות, יזכה בכרטיס מלא למסע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר