רשת טיב טעם בקמפיין חגיגות 10 שנים למועדון הלקוחות

הקמפיין תחת הסלוגן "מועדון טיב טעם חוגג 10 שנים של טעם טוב". היקף מדווח: 600,000 ₪

הקמפיין משלב את רוח הקולינריה עם הניחוח הבינלאומי ברשת טיב טעם ונועד להעלות את המודעות למועדון הלקוחות ולמבצעים המותאמים לכל לקוח. צילום מיוטיוב
הקמפיין משלב את רוח הקולינריה עם הניחוח הבינלאומי ברשת טיב טעם ונועד להעלות את המודעות למועדון הלקוחות ולמבצעים המותאמים לכל לקוח. צילום מיוטיוב

רשת טיב טעם חוגגת 10 שנים למועדון הלקוחות שלה ובו יותר מ- 200 אלף חברים, ועולה עם קמפיין תחת הסלוגן: "מועדון טיב טעם חוגג 10 שנים של טעם טוב". הקמפיין שם דגש על כך שרשת טיב טעם מובילה בתחומה, וחורטת על דגלה כבר עשור את האהבה לאוכל ולשמחת החיים.

צילום מיוטיוב
צילום מיוטיוב

הקמפיין מבוצע ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. ועולה ב 20.2.19 בדיגיטל, ברשתות חברתיות, ברדיו, בעיתונות ובמגזר הרוסי, בהיקף מדווח של 600,000 ₪. במסגרו יודגשו מבצעי ה-10 ₪ על מגוון רחב של מוצרים והטבות המועדון הניתנות לחברים.

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה