רשת טיב טעם תפתח סופרמרקט במודיעין

הסופרמרקט יכלול את חוויית הקנייה הייחודית לטיב טעם, ויכלול מגוון מלא של מוצרי יסוד לצד מבחר מחלקות מעדניה, ביניהן מחלקת בשר המציעה מאות סוגי בשר טרי וקפוא; מחלקת נקניקים; מחלקת גבינות ודגים, ועוד

רשת טיב טעם, שלא מכבר סגרה את המרכול שלה בצומת סגולה לאחר התנכלויות של עיריית פתח-תקווה שמנעה את פתיחת החנות בשבתות, תפתח סניף חדש בהיקף של כ-3,400 מ"ר במודיעין, במתחם ה-power center באזור "ישפרו" – שיהיה פתוח גם בימי שישי עד 8 בערב ובשבת מ- 9 בבוקר עד 10 בלילה.
טיב טעם תשקיע בהקמת במרכול החדש שלה כ- 12 מיליון שקל. בצמוד לסופרמרקט יהיו שני חניונים לשירות לקוחות הרשת, ללא תשלום.

הסופרמרקט יכלול את חוויית הקנייה הייחודית לטיב טעם, ויכלול מגוון מלא של מוצרי יסוד לצד מבחר מחלקות מעדניה, ביניהן מחלקת בשר המציעה מאות סוגי בשר טרי וקפוא; מחלקת נקניקים; מחלקת גבינות ודגים, ועוד.

בנוסף תיפתח בהמשך מתחם מסעדת סושי בר יפנית "אוישי אוישי", במתכונת הדומה לזו הפועלת בקניון ארנה בהרצליה. כמו כן תהיה בסניף חנות DM של דומו, המציעה כלי בישול יוקרתיים וציוד מקצועי למטבח, וכן מחלקה למוצרים אורגניים ופינת תבלינים ייחודית.

דובי שניידמן, מנכ"ל טיב טעם, אומר כי מדובר בסניף אסטרטגי לרשת, שיציע את חווית הקנייה הייחודית של טיב טעם למגוון רחב של קהלים מאזור מודיעין והסביבה ועד ירושלים, שטיב טעם לא הייתה נגישה אליהם עד כה.
התייחסות אכול ושאטו: אין ספק כי מסעדת סושי אופנתית וחנות כלים יוקרתית, יהיו תרומה משמעותית לחוויית הקנייה של האוכלוסיה החזקה כלכלית של מודיעין, בה יש הרבה אנשי צבא ואנשי היי-טק, הסובלים מכך שמודיעין הנה בעיקרו של דבר עיר שינה.

במהלך השנה הקרובה מתעתדת רשת טיב טעם לפתוח שני סניפים גדולים נוספים ברמת החייל ורחובות, לצד 8-10 סניפים עירוניים. לדברי שניידמן, הרשת מנהלת מגעים על מיקומים אטרקטיביים נוספים, עליהם תודיע בקרוב.

טיב טעם
ישפרו סנטר, מודיעין
טל. 08-9737000
שעות פתיחה: א-ג: 9:00-22:00; ד: 09:00-23:00; ה: 21:00-24:00; ו: 08:00-20:00; שבת: 9:00-22:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר