רשת טמפל בר בפעילות עם בירה גינס: בואו למזוג את הפיינט המושלם וטוסו לדבלין

ב- 16 ביוני 2013 יתקיים גמר הגדול בסינמה סיטי במסגרת חגיגות ה- Blooms Day, והזוכה בתחרות יזכה בטיול של שלושה ימים בדבלין אירלנד, כולל כרטיס טיסה, בית מלון וביקור במרכז המבקרים של Guinness בדבלין

רשת Temple Bar ובירה Guinness רוצות ללמד את הלקוחות הישראלים מהי הדרך הייחודית והנכונה למזוג את הפיינט המושלם, ולשם כך מקיימות תחרות בכל סניפי הרשת בארץ עד 16 ביוני 2013, אז יתקיים גמר הגדול בסינמה סיטי במסגרת חגיגות ה- Blooms Day, והזוכה בתחרות יזכה בטיול של שלושה ימים בדבלין אירלנד, כולל כרטיס טיסה, בית מלון וביקור במרכז המבקרים של Guinness בדבלין.
הפרס לזוכה במקום השני יהיה תיק ומעיל יוקרתיים ממותגים Guinness, ואילו הזוכה במקום השלישי יזכה בשובר מתנה בסך 250 שקל לאחד מסניפי ה- Temple .

בזמן התחרות, בימים קבועים לכל סניף יוכלו הלקוחות המזמינים בירה Guinness לנסות את מזלם במזיגת הפיינט המושלם, וליהנות מחולצה ממותגת למוזג הפיינט המושלם של גינס וטמפל בר. מבין כל אלו שיתנסו באותו ערב, יבחר הברמן האחראי בפאב, את המוזג הטוב ביותר, שיוזמן לשלב חצי הגמר והגמר שיתקיימו ב- 16 ביוני בטמפל בר סינמה סיטי גלילות .

התחרות מתקיימת בימי ראשון בסניף ראשון לציון, ימי שני בסניף גלילות סינימה סיטי, שלישי בסניף בחיפה, וביום רביעי בסניף Temple Bar בכפר סבא. כל המשתתפים במהלך התחרות שיזמינו Guinness יקבלו בנוסף על האפשרות להשתתף בגמר ולזכות בפרס הגדול, מתנה של מותג גינס. הזוכה בתחרות יבחר ע"י פאנל של מספר שופטים. 

הנה ההסבר של גינס, כיצד מוזגים את "הפיינט המושלם": Pour Your Own Pint – הוא שמה של פעילות מיוחדת, הקוראת לצרכני הבירה למזוג לעצמם את הפיינט המושלם של Guinness מתאפיין ב"כתר" כיפת קצף לבנה ומוצקה בגובה של 15-20 מ"מ, ובעובי של כאצבע. את ה"כתר" הזה מזהים צרכני Guinness כמאפיין העיקרי של הפיינט, ויודעים כי כתר שאינו מושלם מצביע על בעיה במערכת או במזיגה. אופן המזיגה קריטי ואין מדובר בטקס שנועד למביני דבר בלבד, מאחורי כל העניין מסתתרת פילוסופיה שלמה: רגע המזיגה מהווה את היציאה הראשונה של הבירה לאוויר העולם, מאז מילוי החבית. במהלך הטקס הזה ניתן לראות את זרם הבירה ואת הבועות שעולות למעלה, ויוצרות את כתר הקצף הלבן בראשו של המשקה הכהה. יש לזכור שמזיגה נכונה נמשכת 119.5 שניות בדיוק ונעשית תמיד בשני שלבים.

בשלב הראשון: מחזיקים את הכוס בזווית של 45 מעלות מתחת לפייה (מבלי ליצור מגע) מושכים את הידית עד סופה ונותנים לבירה להחליק על דפנות הכוס ולמלא אותה עד תחתית סמל הנבל (כ- 3.5 ס"מ מהקצה). מניחים את הכוס על הדלפק וממתינים 40-60 שניות עד שהקצף ייפרד מהגוף השחור.
בשלב השני: אוחזים את הכוס ישר ומוזגים "ברוורס" (פשוט דוחפים את ידית המזיגה קדימה), בלחיצה קלה וקצרה אשר ממלאת את הכוס בלי לפגוע בכתר.

סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון, 03-6995536,
מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא, טל. 09-7677575
סינמה סיטי ראשון לציון טל. 03-7165757
מתחם Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. טל. 04-8404460
ראשון עד שישי – 17.00 עד אחרון הלקוחות, שבת החל מ- 12.30 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר