רשת "יטבתה בעיר" נכנסת לתחום האירועים

רשת המסעדות "יטבתה בעיר", נכנסת לתחום האירועים ומשיקה קו אירועים, שייערכו בסניפי הרשת, בשטחים מיוחדים שהוסבו בסניפים לאולמות לאירועים פרטיים וסגורים

רשת המסעדות "יטבתה בעיר", נכנסת לתחום האירועים ומשיקה קו אירועים, שייערכו בסניפי הרשת, בשטחים מיוחדים שהוסבו בסניפים לאולמות לאירועים פרטיים וסגורים.

בנוסף משיקה הרשת שירות חדש המאפשר הזמנת מנות הרשת לאירועים פרטיים בבית הלקוח. קו האירועים החדש של "יטבתה בעיר" מיועד לאירועים קטנים ובינוניים של עד 200 איש, כגון, בריתות, בר ובת מצוה, ימי הולדת. ימי נישואין, שבת חתן או כל אירוע אחר, בכל שעה של היום ובאווירה המיוחדת של יטבתה בעיר.

לדברי אורי ולס מנכ"ל הרשת: "רשת "יטבתה בעיר", קיימת כבר 18 שנים. בכל שנה מבקרים ברשת למעלה ממליון וחצי סועדים. במהלך השנים האחרונות קיבלנו פניות רבות מאורחים פרטיים ובעלי עסקים, שסועדים ברשת, לערוך עבורם אירועים סגורים. בעקבות הפניות שהתרבו בשנה האחרונה החלטנו להקצות שטחים נפרדים למטרה זו, ולהשיק את קו האירועים של "יטבתה בעיר".

ולס הוסיף עוד כי: "במסגרת הפיתוח העיסקי והנישה החדשה שאליה נכנסת הרשת בתחום האירועים, החלטנו במקביל גם להשיק את השירות החדש של "יטבתה בעיר" להזמנת מנות מיוחדות לאירועים פרטיים בבית הלקוח. עד היום הענקנו מעת לעת שרותי הסעדה ללקוחות ותיקים של הרשת בביתם ולמשרדים הקרובים לסניפים, כגון המשרדים הרבים של מגדלי עזריאלי. כיום אנו בונים תפריט חדש ומיוחד שיתבסס על המטבח והטעמים של הרשת ויענה לצורך של אנשים פרטיים וחברות המעוניינים לקיים אירועים בבית או במשרד.
"אנו צופים כי בשנת 2006 נערוך כ – 1000 אירועים באולמות האירועים של הרשת וכי מחזור הרשת יגדל בכ-15 אחוז לעומת השנה הקודמת בעקבות השקת קו האירועים והשרות החדש שמציעה הרשת".

רשת יטבתה בעיר הוקמה בשנת 1987 ע"י יזמים פרטיים כיום מפעילה הרשת 7 מסעדות ברחבי הארץ מסעדות הרשת מגישות אוכל חלבי טרי ואיכותי באוירה ישראלית שמחה ונינוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר