רשת "מזרח ומערב" מציעה תיבול שונה למנגלים של יום העצמאות

לקראת יום העצמאות ה-59 למדינת ישראל, חג המנגל הלאומי, מציעה "מזרח ומערב" מכלול טעמים לתיבול בשרים על האש בנוסח המזרח הרחוק: הפרגיות ישמחו לטבול ברוטב טנדורי הודי, לסטייקים יתאים הטריאקי היפני, הכבש יאהב כנראה את הברבקיו הסיני, והסחוג יסמיק כשיעמידו לידו את הצ'ילי התאילנדי

כותבת לנו נלי אור מרשת חנויות "מזרח ומערב", ואנו מביאים את הדברים כלשונם:
בארץ כמו שלנו, הנמצאת בין מזרח למערב, אנו נחשפים לטעמים מכל הקצוות. אנו מדלגים בין המבורגר אמריקאי לבין יינות איכות צרפתיים ופיצה ריחנית מאיטליה, ומסגלים לנו סגנונות בישול משולבים ממטבחים שונים. כך מעשירים גם מוצרי המזון האסיאתיים את העולם הקולינרי שלנו עם שלל מאכלים אקזוטיים ותיבולים חדשים. "מזרח ומערב" היא זו שהביאה את בשורת האוכל האסיאתי לבישול הביתי בישראל ותמשיך לפעול במלוא המרץ, ולחדש ללא הרף את הטעמים עם מבחר מוצרים מעניינים.
אם בעבר סברו שטעמי המזרח מסתכמים רק בסושי או נודלס, היום כבר יודעים שזהו רק קצה המזלג של המטבח האסיאתי, וככל שמתנסים בבישול זה מגלים עולם שלם של טעמים מופלאים. את מוצרי המזון מהמזרח הרחוק ניתן גם לשלב גם עם חומרי גלם מהארץ ולהפוך כל מאכל שגרתי לחגיגה, למשל, בשרים על האש.

לקראת יום העצמאות ה-59 למדינת ישראל, חג המנגל הלאומי, מציעה "מזרח ומערב" מכלול טעמים לתיבול בשרים על האש בנוסח המזרח הרחוק: הפרגיות ישמחו לטבול ברוטב טנדורי הודי, לסטייקים יתאים הטריאקי היפני, הכבש יאהב כנראה את הברבקיו הסיני, והסחוג יסמיק כשיעמידו לידו את הצ'ילי התאילנדי.

"מזרח ומערב" היא החברה הגדולה ביותר בארץ לייבוא ושיווק של מוצרי מזון מהמזרח הרחוק, ובעשר שנות קיומה צברה מומחיות בתחום הקולינריה האסיאתית.
לרשת יש כיום שלוש חנויות הממוקמות בערים מרכזיות בארץ; תל-אביב, ירושלים וחיפה, וסניפים נוספים מתעתדים להיפתח בקרוב.
כמו כן משווקת החברה את מוצרי המזון האסיאתיים למעדניות מובחרות. בין הלקוחות: קהילת העובדים הזרים, וישראלים שנשבו בטעמי המזרח.

את הרטבים ניתן לקנות בחנויות מזרח ומערב:
תל אביב: הכרמל 17 שוק הכרמל 03-5167925
ירושלים: רב שמואל ברוך 19 02-6230332
חיפה: החלוץ 1 פינת הנביאים, הדר 04-8661516
ובמעדניות מובחרות.

את פירוט המוצרים, השימוש בכל רוטב ומתכונים תמצאו באתר:
www.eastwest-food.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר