רשת מלונות רימונים הטמיעה באמצעות חברת התוכנה Match Data Intelligence מערכת תובנה עסקית

מערכת התובנה העסקית מקשרת בין מספר מערכות מידע קיימות כדוגמת המערכת המלונאית, הנהלת החשבונות, הרכש, השכר, איסוף השעות ועוד, המשרתות את החברה ברמה התפעולית, ומעבדת את הנתונים לרמה העסקית ולפי תפיסת הניהול של החברה

רשת מלונות רימונים הטמיעה בשיתוף חברת Match Data Intelligence מערכת תובנה עסקית, המאפשרת לבחון ברמה היומיומית את פעילותה העסקית של הרשת ולהגיב לשינויים בזמן אמת.

גיל מורם, סמנכ"ל הכספים ברשת מלונות רימונים, אומר כי הבחירה בהטמעת מערכת תובנה עסקית (BI) הינה בחירה אסטרטגית, המהווה המשך ישיר להשקעות הרשת בשלוש השנים האחרונות בפיתוח מערכות המידע אשר נותנות למנהלי החברה ברמות השונות מידע יומיומי בחתכים רבים וזמינים לשולחן העבודה של המנהל, ללא תלות בגורמי התפעול וספקי מידע מתווכים.

מערכת התובנה העסקית מקשרת בין מספר מערכות מידע קיימות כדוגמת המערכת המלונאית, הנהלת החשבונות, הרכש, השכר, איסוף השעות ועוד, המשרתות את החברה ברמה התפעולית, ומעבדת את הנתונים לרמה העסקית ולפי תפיסת הניהול של החברה.

בהתאם לכך, הודות למערכת החדשה מנהלי המחלקות אינם נדרשים להמתין לקבלת המידע ממחשב המלון בכדי לבחון את פעילותם מול היעדים. המידע כולו זמין, עדכני ונוח לשימושם.
כך, למשל, שף המלון יכול לדעת באמצעות המערכת ובהקלקה אחת את נתוני הארוחה, הרכבה – עלות ומשקל, שכר המחלקה ותקניה, ופילוח האורחים שביקרו באותה תקופה – וכל זאת בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
בנוסף מאפשרת המערכת למנהלי הרשת לנתח את פעילות הרשת (שישה בתי מלון) בראייה רב-חברתית.

נמסר מהרשת כי הטמעת המערכת כבר הוכיחה את עצמה, בכך שהציפה פעילויות בעייתיות, ועקב יכולת הניתוח המהירה של המערכת ניתן היה גם להתאים פיתרון יעיל ומהיר.

רונן מירב, מנכ"ל Match Data Intelligence המתמחה במתן פתרונות כוללים בתחום המידע, הניהול והאינטגרציה, העסקית אומר כי מטרתה העיקרית של הטמעת התוכנה לסייע לרשת מלונות רימונים בתהליכי ניהול וקבלת החלטות עסקיות מבוססות מידע זמין, מלא, עדכני ואיכותי.

בחתימת ההסכם מצטרפת רשת רימונים לשורה ארוכה של לקוחות חברת Match הפועלים בתחומי העולם העסקי השונים, ובהם חברות הביטוח הפניקס, הראל, מגדל; קופת חולים לאומית, בנק הפועלים, אל על, פרטנר, ויזה קאל, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר