רשת מלונות "רימונים" וג'נרל מילס ישראל חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי

רשת מלונות "רימונים" חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ג'נרל מילס ישראל, במסגרתו תספק ג'נרל מילס לאורחי מלונות רשת רימונים אלפי יחידות של חטיף הקראנצ'י, חטיף גרנולה מבית Nature Valley.
במלונות הרשת, ובהם "רימונים גלי כנרת" שבטבריה, מלון "רות רימונים" צפת ומלון "רימונים חרמון" שבנווה אט"יב יקבלו אורחי המלונות את החטיף במתכונת פעילות של הטעמה.

הפעילות המשותפת היא מהלך נוסף במימוש אסטרטגיית הרשת להרחיב את מגוון ההטבות והערכים המוספים הניתנים לאורחי המלונות, על מגוון קהליהם השונים. חתימת ההסכם בוצעה לאחר שנמצא כי הערכים העומדים מאחורי חטיף הקראנץ תואמים את הערכים המובילים של המלונות ובהם לייף סטייל, בריאות והנאה.

רונן אמיר, מנהל תחום מוצרי הצריכה בחברת ג'נרל מילס ישראל מסר כי בהתאם להצלחת שיתוף הפעולה במלונות הספיציפיים שנבחרו, יבחנו בג'נרל מילס את האפשרות להרחיב את שיתוף הפעולה גם ליתר מלונות הרשת, כמו גם לתחומים אחרים. עוד מסר אמיר כי מסגרת של שיתופי פעולה מסוג זה הולמת את אסטרטגיית השיווק הבינלאומית של ג'נרל מילס, המשווקת מוצריה בשווקים מגוונים ובינלאומיים.

רשת מלונות "רימונים" כוללת שישה בתי מלון הפרוסים ברחבי הארץ ובהם: מלון רימונים גלי כנרת, שעל חופה של הכנרת, מלון רות רימונים שבצפת, מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב, מלון רימונים נצרת, מלון רימונים אופטימה שברמת גן, ולמדרימים, מלון רימונים נפטון באילת.

ג'נרל מילס ישראל מייבאת לישראל בין השאר גם את חטיפי Nature Valley.
ג'נרל מילס היא חברה אמריקנית, השישית בגודלה בעולם, בעלת ותק ומוניטין של למעלה מ- 75 שנים וסניפיה פזורים ביותר מ- 50מדינות בעולם, לרבות בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר