רשת מלונות "רימונים" משיקה אתר אינטרנט המאפשר ביצוע הזמנה וקבלת אישור מיידי – www.rimonim.com

אתר האינטרנט מאפשר גישה בזמן אמת למערכת הזמנות הקיימת בכל מלון. הגולשים באתר יכולים לקבל מידע אודות מחירים ומבצעים קיימים ולבצע את ההזמנה ישירות למלון

רשת מלונות "רימונים" הפעילה אתר אינטרנט המאפשר ביצוע הזמנות ישירות באינטרנט לכל אחד משישה המלונות ברשת, וקבלת אישור מיידי.
כתובת האתר החדש: www.rimonim.com.

אתר האינטרנט מאפשר גישה בזמן אמת למערכת הזמנות הקיימת בכל מלון. הגולשים באתר יכולים לקבל מידע אודות מחירים ומבצעים קיימים ולבצע את ההזמנה ישירות למלון.
יתרונה וייחודה של המערכת בכך שבאמצעות החיבור הישיר למערכת מסד הנתונים של המלון ניתן לקבל אישור על ההזמנה בו במקום. אתר האינטרנט של רשת מלונות רימונים קשור לבסיס הנתונים של כל מלון ברשת, ומעודכן בזמן אמת על מצב התפוסה והמחירון התקף לרגע ההזמנה.

עוד מציעה המערכת המתוחכמת גם הזמנתם של שירותים נוספים ומיוחדים הניתנים בכל מלון. כך למשל ניתן להזמין עוגת יום הולדת כמו גם שרותי ספא וחבילות סקי. גם שירותים אלו מוזנים און ליין לבסיס הנתונים של המלון ומאושרים מידית בעת ביצוע ההזמנה באינטרנט.

המערכת פועלת בטכנולוגיה שפותחה ע"י חברת סילברבייט, ומשתלבת במערכת המחשוב "אופטימה" של החברה.


רשת מלונות "רימונים" הינה רשת מלונות ישראלית איכותית, נמצאת בבעלות קבוצת הכשרת הישוב.
הרשת כוללת שישה בתי מלון ברחבי הארץ: מלון רימונים גלי כנרת שעל חופה של הכנרת, מלון רות רימונים בצפת, מלון רימונים חרמון בנווה אטיב, מלון רימונים נצרת, מלון רימונים אופטימה ברמת גן, ולמדרימים, מלון רימונים נפטון באילת. בימים אלה החלה הרשת לספק שירותי ניהול גם במלון קרלטון נהריה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר