רשת מלונות "רימונים" תספק למלון קרלטון נהריה שירותי ליווי מלונאי

מלון קרלטון נהריה נסגר לצורכי שיפוץ מאסיבי, וצפוי להיפתח לקראת מחצית מרץ 2006 בהשקעה כוללת של כ- 15 מיליון ₪

רשת מלונות "רימונים" מקבוצת הכשרת היישוב, חתמה על הסכם עם מלון קרלטון נהריה למתן שירותי ליווי מלונאי הכוללים: שיפוץ, תפעול שוטף, שיווק ומכירות.

הבחירה במלון קרלטון נהריה, נבעה ממיקומו האטרקטיבי של המלון בלב העיר נהריה, וסביבו מוצעות שפע של פעילויות נופש ואטרקציות תיירותיות.
ברשת מלונות רימונים מאמינים שבאמצעות פתיחת המלון המחודשת כמו גם ההתאששות אותה מפגין ענף התיירות ניתן יהיה להחיות את הפעילות התיירותית הענפה שהתקיימה בנהריה בכלל ובמלון קרלטון בפרט.

מלון קרלטון נהריה הוקם לפני כ- 40 שנה. בשלב זה המלון נסגר לשיפוץ מאסיבי, והוא צפוי להיפתח במרץ 2006. במסגרת השיפוץ יחודשו השטחים החיצוניים והפנימיים של המלון, כולל 200 החדרים שבמלון, חדר האוכל והלובי. במלון יוקם ספא חדש, חדר כושר חדשני, אולם כנסים ואירועים וכן טרקלין עסקים חדיש ומאובזר. עם פתיחתו יציע המלון מגוון סוגי חופשות ונופש לכל הקהלים החל ממשפחות, זוגות, אנשי עסקים כמו גם לתיירות נכנסת.

*****
רשת מלונות רימונים הנה בבעלות קבוצת הכשרת הישוב, וכוללת שישה בתי מלון ברחבי הארץ: מלון רימונים גלי כנרת, שעל חופה של הכנרת, מלון רות רימונים שבצפת, מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב, מלון רימונים נצרת, מלון רימונים אופטימה שברמת גן, ולמדרימים, מלון רימונים נפטון באילת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר