רשת מסעדות ספגטים עכשיו גם בבת-ים

מסעדת ספגטים שנפתחה בבת-ים ממוקמת במקום בילוי מרכזי, הטיילת, ותשמש כאבן שואבת לאוכלוסיה מגוונת, ולא רק מקומית, שתוכל להינות מבילוי קולינרי איכותי ומארוחה משביעה במחירים שווים לכל כיס

רשת ספגטים פתחה מסעדה חדשה סניף בבת ים, אשר תנוהל על ידי איציק שטיינקלפר ועזרא לוי, הזכיינים המקומיים. בכך מגדילה הרשת את מספר מסעדות ספגטים ברחבי הארץ ל-15.

מסעדת ספגטים החדשה ממוקמת בטיילת בת-ים, ומשתרעת על שטח של 230 מ"ר בפנים ועוד 80 מ"ר מרפסת, עם 120 מקומות ישיבה בפנים ועוד 80 מקומות במרפסת.

לדברי גדי גרנות, מנכ"ל משותף ברשת ספגטים, הרשת פועלת כל העת על מנת למקד את פעילותה אל מול הלקוחות ולחזק את הקשר עמם, אם על ידי הרחבת הרשת אל מחוץ לגבולות גוש דן, ואם בבחירת מיקום הסניפים שיהיו במרכזי בילוי מרכזיים בעיר.

לדבריו, מסעדת ספגטים שנפתחה בבת-ים ממוקמת במקום בילוי מרכזי, הטיילת, ותשמש כאבן שואבת לאוכלוסיה מגוונת, ולא רק מקומית, שתוכל להינות מבילוי קולינרי איכותי ומארוחה משביעה במחירים שווים לכל כיס.

רשת ספגטים, בבעלות משותפת של דרור נחושתן, גדי גרנות ומשה ויינגרטן, מונה כיום 15 סניפים ברחבי הארץ: בחיפה (2 סניפים), רמת ישי, קיסריה, נתניה, רעננה, הוד השרון, תל אביב (3 סניפים), רמת גן, בת ים, אשדוד, ירושלים ובאר שבע.
הרשת דוגלת בתפיסת הקז'ואל דיינינג בארץ כבר מעל לעשור, ולאחרונה הקימה סניף ראשון בעיר אקס בירת חבל פרובנאס שבצרפת, תחת המותג דה ספגטיז, ובכוונתה לפתוח סניפים נוספים בצרפת, יוון וקפריסין.


מסעדת ספגטים
טיילת בת-ים
רח' בן גוריון 99

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר