רשת מסעדות 'ספגטים' פתחה סניף בבת ים בהשקעה של 300 אלף דולר

רשת מסעדות 'ספגטים', פתחה סניף בבת ים בהשקעה של 300,000 דולר. המסעדה החדשה תנוהל על ידי –איציק שטיינקלפר ועזרא לוי , הזכיינים המקומיים. בכך מגדילה הרשת את מספר מסעדות "ספגטים" ברחבי הארץ ל-15

רשת מסעדות 'ספגטים', פתחה סניף בבת ים בהשקעה של 300,000 דולר. המסעדה החדשה תנוהל על ידי –איציק שטיינקלפר ועזרא לוי , הזכיינים המקומיים. בכך מגדילה הרשת את מספר מסעדות "ספגטים" ברחבי הארץ ל-15.

מסעדת ספגטים בבת ים ממוקמת בטיילת בת ים, רח' בן גוריון 99 ומשתרעת על שטח של 230 מ"ר בפנים ועוד 80 מ"ר מרפסת , הכוללים 120 מקומות ישיבה בפנים ועוד 80 מקומות במרפסת. חוזה השכירות נחתם לתקופה של 10 שנים ועלותו כ –9000 דולר לחודש.

לדברי גדי גרנות, מנכ"ל משותף ברשת מסעדות 'ספגטים', הרשת פועלת כל העת על מנת למקד את פעילותה אל מול הלקוחות ולחזק את הקשר עימם אם על ידי הרחבת הרשת אל מחוץ לגבולות גוש דן ואם בבחירת מיקום הסניפים שיהיו במרכזי בילוי מרכזיים בעיר. לדבריו, מסעדת 'ספגטים' שנפתחה בבת ים ממוקמת במקום בילוי מרכזי, הטיילת, ותשמש כאבן שואבת לאוכלוסיה מגוונת ולא רק למקומית, שתוכל להינות מבילוי קולינארי איכותי ומארוחה משביעה במחירים השווים לכל כיס.

רשת 'ספגטים', בבעלות משותפת של דרור נחושתן, גדי גרנות ומשה ויינגרטן, מונה כיום 15 סניפים ברחבי הארץ: בחיפה (2 סניפים), רמת ישי, קיסריה, נתניה, רעננה, הוד השרון, תל אביב (3 סניפים), רמת גן, בת ים, אשדוד, ירושלים ובאר שבע . הרשת מובילה את תפיסת הקז'ואל דיינינג בארץ כבר מעל לעשור ולאחרונה הקימה סניף ראשון בעיר אקס בירת חבל פרובנאס שבצרפת, תחת המותג דה ספגטיז ובכוונתה לפתוח סניפים נוספים בצרפת, יוון וקפריסין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר