רשת סופרמרקטים פיתחה שיטת רייטינג בריאותי למוצרי מזון

מסתבר ש- 77% ממוצרי המזון הנמכרים ברשת לא קיבלו אפילו כוכב אחד, והם כללו בעיקר מוצרים של מזון מעובד, שפורסמו בכלי התקשורת כבריאותיים

רשת הסופרמרקטים Hannaford Brothers שבניו אינגלנד, הכוללת 158 חנויות, פיתחה שיטת חשיפה ייחודית הממחישה לצרכנים את הערך הבריאותי של מוצרי המזון השונים הנמכרים בה.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות חדשות.

הרשת יצרה רייטינג של הערכים התזונתיים ל- 27,000 הפריטים הנמכרים בכל אחת מחנויותיה. מדד הרייטינג מוצג באופן ידידותי ובפשטות מרשימה:
3 כוכבים: הכי בריאותי שיש, 2 כוכבים: בריאותי, כוכב אחד: רף המינימום, ללא כוכבים – ללא ערכים בריאותיים.
מסתבר ש- 77% ממוצרי המזון הנמכרים ברשת לא קיבלו אפילו כוכב אחד, וכללו בעיקר מוצרים של מזון מעובד, שפורסמו בכלי התקשורת כבריאותיים.
כך למשל, המשקה הבריאותי הממותג היטב V8, שהוא מיץ של 8 סוגי ירקות, לא קיבל אפילו כוכב אחד בשל כמות גבוהה מדי של נתרן (מלח), המרקים הבריאותיים של קמפבל (גם הם בגלל עודף מלח), רוב הארוחות הקפואות הדלות בשומן, וכמעט כל היוגורטים עם פירות, בגלל כמות גדולה של סוכר.

הזוכים העיקריים ב- 3 כוכבים הם הפירות והירקות הטריים, דג סלמון, וסוג של דגני בוקר. שיטת רייטינג זו הוצגה בחודש ספטמבר האחרון.

התייחסות TRENDS: שיטת רייטינג זו יצרה בידול מחודד של הרשת, בשל הפשטות והידידותיות של השיטה. הצרכנים יעריכו את העובדה כי הרשת סרקה עבורם את המרכיבים של כל מוצרי המזון, וזיהתה את אלה שנראים כבריאותיים אך כוללים מרכיב או שניים שניתן להגדירם כבעייתיים. נוסף לכך, מוכיחה הרשת כי היא בצד של הצרכנים, שכן היא מנתצת במהלך זה את המסרים העיקריים של מותגי מזון רבים.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר