רשת סטארבקס ממשיכה במתקפת חדשנות: הלקוח ישמש כבאריסטה

רשת סטארבקס אינה נחה לרגע. מאז שהתפרסמו הנתונים על ירידה במכירות, ועל התחרות הגוברת מצד מקדונלד'ס ודאנקן דונאטס, מפתיעה הרשת כמעט בכל שבוע ביוזמות חדשניות. השבוע התפרסם כי סטארבקס מריצה פיילוט שנועד לבדוק עד כמה הלקוחות מוכנים לתפקד כבאריסטה, ולהכין בעצמם את הקפה המועדף עליהם

רשת סטארבקס אינה נחה לרגע. מאז שהתפרסמו הנתונים על ירידה במכירות, ועל התחרות הגוברת מצד מקדונלד'ס ודאנקן דונאטס, מפתיעה הרשת כמעט בכל שבוע ביוזמות חדשניות. השבוע התפרסם כי סטארבקס מריצה פיילוט שנועד לבדוק עד כמה הלקוחות מוכנים לתפקד כבאריסטה, ולהכין בעצמם את הקפה המועדף עליהם.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

מאז חודש ינואר האחרון, כאשר הווארד שולץ נכנס לתפקיד מנכ"ל הרשת (בפעם השנייה בקריירה שלו), נראה כי סטארבקס שמה לה למטרה למתג את עצמה כרשת בתי הקפה החדשנית ביותר.

במהלך התקופה הקצרה של כהונתו השיק שולץ תערובת חדשה של קפה, הכניס לשימוש מכונת אספרסו חדישה אוטומטית הטוחנת את פולי הקפה, עבור כל כוס קפה בנפרד, ואף הודיע על הוספה לתפריט של ספל קפה חדש במחיר של דולר אחד, הכולל גם מילוי אחד חינם.

עתה הוצג הרעיון של שירות עצמי מלא, הכולל את הכנת הקפה על ידי הלקוח. מאחורי גישה זו הנראית כיחצנית, מסתתרת גישה מאד מעשית שנועדה לקצר את התורים הארוכים האופייניים לרשת. די להציב מספר מכונות קלות לתפעול להכנת קפה, כדי שלצוות העובדים יתווספו 'עובדים' זמניים המכינים בעצמם את ספל הקפה המועדף עליהם, ועוד משלמים עבורו.

התייחסות TRENDS: הווארד שולץ כבר הוכיח את יכולתו להזניק את הרשת לאופקים חדשים, עתה הוא ניצב בפני יריבים מתוחכמים יותר, שהצליחו להפוך את החולשות של סטארבקס לחוזקות שלהם. התחרות העזה, תתגמל בעיקר את הצרכן, שירגיש פעם נוספת כי הוא המולך בכיפה, בתקופה המוגדרת כ'עידן הצרכן המפונק'. צפו להפתעות נוספות.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר