רשת "קו אופ ישראל" בקמפיין פרסום לרשת הבת "מיסטרזול" השכונתית הזולה ב-1.3 מיליון ₪

קמפיין הפרסום מתקיים תחת הסיסמה: "מיסטרזול, ככה זה שמכירים מקרוב", וכולל פרסום על אוטובוסים, מקומונים, רדיו מקומי, ועלונים על כל דלתות הבתים באזורים הרלוונטיים

רשת "קו אופ ישראל" יוצאת במהלך חודש ינואר 2007 בקמפיין פרסום נרחב לרשת הבת "מיסטרזול".

"מיסטרזול" הינה רשת השיווק השכונתית הזולה ביותר בישראל, מונה 25 סניפים הפזורים באזור ירושלים, מעלה אדומים, גבעת זאב, בית שמש, אשדוד, יבנה, רחובות, גבעתיים, נתניה ועוד, ובשנת 2007 צפוייה לפתוח עוד 5 סניפים.

קמפיין הפרסום מתקיים תחת הסיסמה: "מיסטרזול, ככה זה שמכירים מקרוב", וכולל פרסום על אוטובוסים, מקומונים, רדיו מקומי, ועלונים על כל דלתות הבתים באזורים הרלוונטיים.
תקציב הקמפיין הינו כ-1.3 מיליון ₪.

בנוסף משקיעה הרשת בהפקת והפצת 150,000 לוחות שנה הכוללים 5 קופונים חודשיים המקנים ללקוח הנחה משמעותית בשקלים כל חודש. לוחות השנה יחולקו בכניסה לבתים של כל תושבי האזורים הרלוונטיים, וכן במשרדי ממשלה ומעסיקים גדולים במיקומי סניפי הרשת.

משרד הפרסום: מור קורן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר