רשת קפה ביגה בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן: "כל מנה לסטורי"

הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, אתרי אינטרנט ופעילות במדיות חברתיות בהיקף מדווח של 700,000 ₪

לרשת חשוב להדגיש את הייחודיות והמגוון של המנות בתפריט החדש שמוגשות ללקוח ברמת מסעדת שף. צילום דן פרץ

במסגרת השקת התפריט החדש שלה יוצאת רשת קפה ביגה (בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד) בקמפיין תחת הסלוגן: "כל מנה לסטורי". היקף כספי מדווח:   700,00 ₪. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום TRUE, מתמקד במנות המוגשות ברמת פרזנטציה גבוהה, שלפי אנשי ביגה יכולות לעמוד בגאווה מול מנות של מסעדת שף, עם תפריט עשיר המורכב מחומרי גלם איכותיים. הקמפיין יעלה  בשילוט חוצות, אתרי אינטרנט המובילים, ויכלול פעילות מובילי דעה במדיה חברתית.

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

יאיר מלכה, מנכ"ל ובעלי רשת קפה ביגה, בה יש 33 סניפים ועד סוף השנה תגיע לפי הבעלים ל- 45 סניפים, אומר: "מטרת הקמפיין ליצור בידול של רשת ביגה, מרשתות קפה אחרות בישראל. הקמפיין נולד מתוך תגובות לקוחות הרשת, שמגיעים לסניפי ביגה ומתפעלים מצורת ההגשה והיופי בצלחת. חשוב לנו להדגיש את הייחודיות והמגוון של המנות בתפריט החדש, שמוגשות ללקוח ברמת מסעדת שף"

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה