רשת קפה גן סיפור מארחת את מועדון האימונים ריאקשן

תפריט מיוחד לאחר האימון כולל "סלט ספורטאים" ושייק בריאות על בסיס עשבי תיבול ופירות

רשת קפה גן סיפור מקיימת שיתוף פעולה עם מועדון האימונים ריאקשן, בהנחייתו של המאמן יונתן מלכא, שבעברו היה ספורטאי מקצועי שהתחרה וייצג את ישראל באליפויות עולם ותחרויות בינלאומיות בחו״ל. השת"פ כולל תפריט שהורכב במיוחד עבור הרצים. מועדון האימונים משלב פעילויות והדרכות נוספות של תזונה אורח חיים עם מומחים אשר עוזרים למתאמנים להגיע ליעדים ולשלב את הספורט בחיים, מתוך הבנה כי ספורט הוא קודם כל אורח חיים. האימונים מתאימים לכל הרמות והגילאים. מפגשי הריצה המשותפים יוצאים מאזור בתי הקפה של הרשת, אשר מציעים למתאמנים גם שירות של שמירת חפצים במסעדה, בנוסף לתפריט מיוחד לאחר האימון, שנבנה לטובת שיתוף הפעולה, הכולל "סלט ספורטאים" וכן שייק בריאות על בסיס עשבי תיבול ופירות.

יונתן מלכא התחרה וייצג את ישראל באליפויות עולם ותחרויות בינלאומיות בחו״ל
יונתן מלכא התחרה וייצג את ישראל באליפויות עולם ותחרויות בינלאומיות בחו״ל

במועדון אומרים כי החזון אשר עמד בפניהם הוא יצירת סוג חדש של אימונים – שנעים וקל להתמיד בו, וההופך לחלק משגרת החיים. קבוצות הריצה הוקמו מתוך ההבנה שכשמתאמנים יחד, הסיכוי להצליח ולהתמיד גבוה משמעותית לעומת להתאמן לבד. מתוך החוויה המשותפת גם נולד החיבור עם רשת גן סיפור, המאפשר לרצים ליהנות ממפגש משותף בטרם או לאחר האימון.

 

קפה גן סיפור חולון, מוטה גור 15, חולון, 03-5011596; קפה גן סיפור, פארק הרצליה (דרום הפארק, מול קניון שבעת הכוכבים), 09-8850900; קפה גן סיפור, גן בעברית, רחוב חנה ומיכאל לוין, מזרח ראשון לציון, צמוד לבסיס צריפין.'03-9661172

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר