רשת קפה גרג בקמפיין לארוחות הבוקר מתוך התפריט החדש

את הקמפיין תוביל השחקנית מיכל גבריאלוב. ההשקעה הכוללת במהלך כמיליון ₪

רשת קפה גרג, בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, יוצאת השבוע בקמפיין לארוחות הבוקר העשירות מתוך התפריט החדש של הרשת, בהשקעה כוללת של כמיליון ₪.
מיכל גבריאלוב
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברזני-לוי, יתמקד בתפריט החדש של הרשת ובארוחת בוקר הזוגית העשירה בו, ויכלול פרסום בטלויזיה בערוץ 2 , 10 ובערוץ 24 , פרסום בעיתונות, במגזינים ובמקומונים, וקד"מ בנקודות המכירה.
את הקמפיין תוביל השחקנית והמגישה הישראלית מיכל גבריאלוב.

גלעד אלמוג, מבעלי רשת קפה גרג, אומר: "זו הפעם הראשונה שבה אנו שוכרים פריזנטורית לקמפיין. הבחירה במיכל גבריאלוב לקמפיין נעשתה לאחר מחקרים וסקרים המצביעים כי הישראלים רואים במיכל גבריאלוב את "בת השכן". היא מרעננת ואטרקטיבית. כמו כן נחשבת גבריאלוב כשחקנית מוערכת, ומייצגת את ערכי קפה גרג: הצלחה, חמימות, עדכניות ואיכות. מיכל אהודה, חיובית ומצליחה, ואנו בטוחים שבאמצעותה הקמפיין יהווה את אחד הקמפיינים הבולטים בנוף בישראל".

לרשת קפה גרג 60 סניפים בפריסה ארצית, ובמהלך 2011 עתידים להיפתח עוד 15 סניפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר