רשת קפה גרג פותחת סניף בנמל תל אביב

זהו הסניף החמישי שפותחת הרשת – החיפאית במקור, בתל אביב בשנה האחרונה, והוא משתרע על שטח של 700 מ"ר, וה- 12 בשילוב עם צומת ספרים

רשת קפה גרג, בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מתרחבת בתל אביב ופותחת סניף דגל בנמל תל אביב בשיתוף עם צומת ספרים.

זהו הסניף החמישי שפותחת הרשת – החיפאית במקור, בתל אביב בשנה האחרונה, והוא משתרע על שטח של 700 מ"ר.
בסניף קםפה גרג החדש יש שתי קומות ושלושה אגפים. בקומה המרכזית (300 מ"ר) סניף קפה גרג בשילוב עם צומת ספרים במרחב פתוח, בקומה העליונה (100 מ"ר) גלריה בה יתקיימו אירועים פרטיים, עסקיים והשקות, ובחוץ לכיוון הנמל רחבה גדולה לישיבה ( 300 מ"ר) .

בסניף הוצבה עמדת מכירה של מוצרי קפה גרג לשימוש ביתי, ביניהם תערובות קפה, מקינטות, מטחנות, כוסות, קומקומים, ספלים, וספר מקצועי שהוציאה רשת גרג תחת השם "עולם הקפה".

יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג, אומר: "פתיחת הסניף החדש מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של רשת קפה גרג, שהחלה את דרכה כסניף יחיד בחיפה וממשיכה להתפרס במקומות אסטרטגיים במרכזי מסחר מובילים בישראל בכלל ובתל אביב בפרט. הסניף בנמל ת"א גדול ומרכזי . זהו לוקיישן שחיכינו לו הרבה זמן, המייצג עבורנו את לב ההוויה התל אביבית. פתיחת בסניף במיקום כה אסטרטגי במרכז מוכיח לנו כי הצלחנו להחדיר את הרשת חזק מאוד בתל אביב תוך זמן קצר יחסית".

על החיבור עם צומת ספרים, אומר מלכה: " חיבור הקפה עם סניף צומת ספרים נראה לנו מתבקש. נראה כי מאז ומעולם היה נהוג להיהנות מכוס קפה איכותי תוך כדי עיון בספר טוב. אנו מעניקים ערך מוסף ללקוחות בית הקפה הן באווירה של המקום והן בשילוב המאפשר הנאה משני העולמות. זהו הסניף ה- 12 שאנו פותחים בשילוב עם צומת ספרים".

קפה גרג 
האנגר 20 בנמל תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר