רשת "קפה הלל" משיקה תפריט בריאות ייחודי שתוכנן על ידי צוות המומחים של חברת Diet Coach

רשת בתי הקפה "קפה הלל" וצוות המומחים של חברת Diet Coach משיקים תפריט ייחודי המציע ארוחות בריאות עם מנות בעלות אחוז שומן נמוך וערך תזונתי גבוה, אשר יוצע ללקוחות בנוסף לתפריט הקבוע

רשת בתי הקפה "קפה הלל" וצוות המומחים של חברת Diet Coach משיקים תפריט ייחודי המציע ארוחות בריאות עם מנות בעלות אחוז שומן נמוך וערך תזונתי גבוה, אשר יוצע ללקוחות בנוסף לתפריט הקבוע.

תפריט הבריאות תוכנן בלעדית עבור "קפה הלל" על ידי צוות המומחים של חברת Diet Coach
המציעה תכנית אימון (coaching) חדשנית להפחתה במשקל ולאורח חיים בריא. התפריט מציע מגוון מנות המאפשרות ליהנות מטעם נפלא ולשלבן עם הרגלי אכילה חדשים ונכונים כחלק מאורח חיים בריא ומאוזן. מרכיבי המנות הינם הטריים והאיכותיים ביותר, על מנת להבטיח שפע של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.

התפריט תוכנן עם דגש על יחס בריא ומאוזן בין המרכיבים השונים וערך קלורי נמוך בכל מנה. כל מנה בתפריט הבריאות נותחה מבחינת ערכה התזונתי ומציגה מספר אפשרויות בחירה לתוספות המוגשות לצד המנה, על מנת לאפשר ללקוח לבחור מהתוספות השונות וגם לשמור על הגזרה.

תחת כל מנה בתפריט החדש מצוינים הרכיבים והתוספות המוגשות לצד המנה וטבלה בה מפורטים הערכים התזונתיים בחלוקה לפחמימות, חלבונים, שומנים, סיבים תזונתיים וערך קלורי מדויק.

"קפה הלל" הינה רשת אספרסו בר מהמובילות בישראל. הרשת ידועה באווירה החמה, היחס האישי והקשר הישיר עם הלקוחות שנהנים מטיב ואיכות קפה גבוהים, מגוון רחב וטעים של מזון ומאפים בעבודת יד הנעשים בפטיסרי הלל בניצוחו של השף-קונדיטור ערן שוורצברד, שירות מיידי, מדויק ומוקפד ואווירה ביתית ונעימה כשל בית קפה שכונתי.

בתפריט רשת "קפה הלל" ניתן למצוא: קפה איכותי, כריכים, מאפים טריים, עוגות וארוחות קלות – סלטים, קישים ומרקים. בנוסף לתפריט מגוון מוצרים למכירה הביתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר