רשת קפה קפה מעלה סדרת אינטרנט חדשה: החיים נפגשים בקפה קפה

הסדרה החדשה, שכוכביה הם בובות מקוריות, מבוססת על דמות שף משוגע 'מיקי קריספי', ומדובבת על ידי השחקנים תומר שרון ושרית סרי

רשת 'קפה קפה' מעלה סדרת אינטרנט חדשה תחת השם 'החיים נפגשים בקפה קפה'. הסדרה החדשה, שכוכביה הם בובות מקוריות, מבוססת על דמות שף משוגע בשם 'מיקי קריספי', ומדובבת על ידי השחקנים תומר שרון (תומש) ושרית סרי ונוספים. לצד השף המשוגע מיקי קריספי יככבו דמויות ציוריות נוספות, ויעסקו בסיפורים המתרחשים בבית הקפה.

המהלך, בהשקעה של מיליון ש"ח, ייתמך בקמפיין פרסום רחב היקף הכולל ערוץ YouTube ייעודי ודף פייסבוק ובו אפליקציית 'קוראת בקפה', בה הופך מיקי קריספי למגדת עתידות ומחלק כוסות קפה במתנה.

בכל פרק יגיש השף מיקי קריספי מתכון, כשלצידו הדמויות צ'רלי אבו- עגילה – הזמיר המזרחי, סוזי צ'רנוביל, אשת יחסי הציבור שרונה בוטוקס, וסוכני המוסד יואב כידון ונדב שאקלברג. על הקמפיין וקונספט חתום משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט', שגייס את היוצר והבמאי אורי ששון- מיוצרי הסדרה 'פאפאדיזי'. כמו כן אחראי אורי ששון על מלאכת פיתוח הקונספט, הכתיבה ובימוי הסדרה.

אבינועם בן-מוחה. מנכ"ל רשת 'קפה קפה', אומר: "2011 הנה עבור רשת 'קפה קפה' שנת חדשנות, ועל כן בחרנו להעמיק את פעילותנו במדיה הדיגיטלית, המהווה את ההווה והעתיד של המותגים בעידן המודרני. במסגרת מהלך זה השקנו סדרה אינטרנטית בת 10 פרקים שתופץ בערוץ ה- YouTube ותקודם במדיה האינטרנטית, שמטרתה למצב את רשת קפה קפה כפורצת דרך ומקורית."

קרדיטים:
קונספט ופיתוח: חברון זלצמן שביט
במאי וכותב: אורי ששון
קולות: תומר שרון ושרית סרי
בניית בובות: מריה גורביץ'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר