רשת קפנטו מציגה: תערוכת ציורים העשויה מקפה הנקראת "פותחים בקפה"

רשת בתי הקפה קפנטו משיקה בימים אלו תערוכת ציורים ייחודית שנעשתה בהשראת סניף הרשת הממוקם במצפה רמון. בהשראת אווירת בית הקפה יצרה האומנית תהילה פרידמן טכניקת ציור ייחודית הנעשית באמצעות אבקת הקפה של רשת קפנטו. טכניקה זו הולידה תערוכה ייחודית ומרשימה המושקת בימים אלו

רשת בתי הקפה קפנטו משיקה בימים אלו תערוכת ציורים ייחודית שנעשתה בהשראת סניף הרשת הממוקם במצפה רמון. בהשראת אווירת בית הקפה יצרה האומנית תהילה פרידמן טכניקת ציור ייחודית הנעשית באמצעות אבקת הקפה של רשת קפנטו. טכניקה זו הולידה תערוכה ייחודית ומרשימה המושקת בימים אלו.

התערוכה כוללת למעלה מעשרים קלפי משחק עליהם יצרה האומנית בטכניקה ייחודית של ציור באמצעות גרגירי קפה טקסטורות מיוחדות על מצע הציור. הקלפים מהווים פורמט קטן ואינטימי עליו מצוייר בטכניקה מעורבת של גרגירי קפה. הציורים יוצרים משחק על הקלף בו מתקבל דימוי חדש בטכניקה של כיסוי וגילוי של דימויים קיימים .

הדימויים הנוצרים הם דינמיים ומשלבים את הצבעוניות של דימויי הקלפים וצבעי הקפה .

החל מתאריך, 15.10.05 תוצג התערוכה הנושאת את השם "פתיחה בקפה" בסניפי רשת קפנטו ברחבי הארץ. התערוכה תוצג עד סוף חודש דצמבר 2006.

התערוכה תהווה תערוכה נודדת, תחילה תוצג בסניף קפנטו במצפה רמון ולאחר מכן תנדוד לרחבי הארץ, ותוצג בסניפי רשת קפנטו.

על התערוכה מספרת היוצרת, תהילה פרידמן כי:" מדובר במיזם אומנותי שנולד מתוך השראת בית הקפה, סניף קפנטו במצפה רמון מהווה נווה מדבר של קפה מצויין , מה שגרם לי לוותר על הנסיעות לתל אביב . האווירה המיוחדת של הקפה והסביבה הלא אופיינית למיקום של בית הקפה עוררה בי השראה ליצור".

התערוכה , "פותחים בקפה" משלבת משחק בין טקס פתיחה בקפה לבין טקס פתיחה בקלפים ומהווה שילוב בין תרבויות ומסורות שונות, לבין פולי קפה מארצות רחוקות.

תהילה פרידמן, 40, יוצרת למעלה מעשרים שנים, בוגרת המדרשה לאומנות ,מתגוררת בשדה בוקר ועובדת בבית האומנים במצפה רמון .

סניף קפנטו במצפה רמון הוקם לפני כארבע שנים ומהווה את האספרסו בר הראשון והיחיד באזור כולו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר