רשת "cafe cafe"תפתח סניף בבית הורד (בניין ערוץ 10) בהשקעה של 240 אלף דולר

רונן נימני, בעליה של רשת "cafe cafe": "בהמשך להצלחת סניף הרשת הפועל בבניין JCS המושך אליו קהל ברנז'אי רב, אנו מאמינים כי הסניף בבניין ערוץ 10 ימשוך אליו אנשי תקשורת בכירים ובעקבותיהם יגיע קהל איכותי מהשכונות הסמוכות"

רשת בתי הקפה "cafe cafe" תפתח סניף ראשון במתחם בנין הורד בגבעתיים . הסניף הראשון בגבעתיים ייפתח בהשקעה של 240,000 דולר והוא ישתרע על שטח של 120 מ"ר. השטח הושכר ל-10 שנים, בעלות של 35$ למ"ר מרובע. הסניף ינוהל ע"י זכיינים במודל הזכייני של הרשת. הסניף המשתרע על כ-120 מ"ר הכוללים ישיבה פנימית, בר מרשים ודק עץ חיצוני מרהיב.

כהחלטת גידול אסטרטגית, תיכנס רשת "cafe cafe" לכל עיר בישראל וזוהי דריסת הרגל הראשונה של הרשת בעיר גבעתיים . רונן נימני בעלי הרשת מציין כי "בהמשך להצלחת סניף הרשת הפועל בבניין JCS המושך אליו קהל ברנז'אי רב, אנו מאמינים כי הסניף בבניין ערוץ 10 ימשוך אליו אנשי תקשורת בכירים ובעקבותיהם יגיע קהל איכותי מהשכונות הסמוכות" ומוסיף "הקהל האיכותי באזור והאווירה בסניף זה תואמים את ערכי הרשת ובכוונתנו לחפש מיקומים איכותיים נוספים באזור זה".

הסניף עתיד להיפתח בחודש הקרוב, הוא יותאם לקהל העסקי בשעות הבוקר והצהריים ובשעות הערב האווירה בו תשתנה לאווירת בר לקהל הבלייני יותר. עיצוב הסניף בהתאם לרוח הרשת בצבעים שמנת חום וכתום, הוא ירוהט ברהיטי במבוק, ורפייה לבנה- על עיצוב הסניפים אמון האדריכל דניאל חסון.

רשת "cafe cafe" הפועלת מזה 6 שנים, מונה כ-35 סניפים בפריסה ארצית סניפי הרשת ממוקמים אך לרוב ברחובות העיר ובמרכזי מסחר, כל סניף הנו בעל סגמנטים אשר הותאמו לאופי האזור בה הוא פועל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר