רשת IL-PIZZAIOLO מביאה את ארוחת הצהריים למשרד או הביתה

רשת IL-PIZZAIOLO מביאה את הפיצה עד המשרד או הבית, ומאפשרת להתנתק לכמה רגעים מהמולת היום, כאשר שליחים יגיעו ויפרשו מפה משובצת באדום-לבן, ימזגו כוס יין, ויוציאו מהקופסה פיצה איטלקית

רשת IL-PIZZAIOLO מביאה את הפיצה עד המשרד או הבית, ומאפשרת להתנתק לכמה רגעים מהמולת היום, כאשר שליחים יגיעו ויפרשו מפה משובצת באדום-לבן, ימזגו כוס יין, ויוציאו מהקופסה פיצה איטלקית.

בשנים האחרונות גובר העניין בפיצות איכות, וטעמו של הקהל בתחום הפיצות השתבח והוא דורש כיום פיצה ממרכיבים איכותיים.

ברשת IL-PIZZAIOLO אופים את הפיצות בהתאם למסורת האיטלקית הדוגלת בשמירה על פשטות מבלי להתפשר על איכות, תוך שימוש בחומרי גלם איכותים אשר עושים כבוד למסורת האיטלקית.

הרשת הוקמה ב- 1997 ע"י שני עולים מאיטליה אשר החליטו להביא את הטעם של הפיצה האיטלקית לישראל. הם הביאו לארץ פיציולו ("אופה פיצות" באיטלקית – ומכאן השם) איטלקי מעיירה שבין רומא לפירנצה, אשר לימד אותם את כל סודות ההכנה של פיצה איטלקית אמיתית.
לפני כשש שנים רכש את הרשת שי מיכאלי, שהתאים את הפיצה לטעם הישראלי והפך אותה לכשרה, תוך הקפדה על מתכון של הבצק אותו מכינים לבד ברשת.

שף הרשת אליהו אלמוזלינוס מקפיד על שמירת ארבעה עקרונות, אשר לדבריו עליהם מבוססת פיצה איכותית: בצק טוב, רוטב טוב, תוספות עשויות כהלכה – וחיבור נכון בין כל המרכיבים.
הבצק עשוי, כאמור  לפי מתכון של הרשת תוך דגש לקריספיות של הבצק. הרוטב מיובא מאיטליה. הגבינה 100% מוצרלה.בתוספות – פיצות רוקט, אנטיפסטי, עגבניות מיובשות, ביאנקה ועוד.
 

רשת IL-PIZZAIOLO
רח' בן יהודה 122 תל אביב, טל. 03-5239846
רח' דיזינגוף 123 תל אביב, טל. 03-5220335

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר