רשת "SBARRO" לאוכל איטלקי מהיר פתחה סניף חדש במתחם אוניברסיטת תל אביב

רשת "סבארו" השיקה סניף קונספט חדש במשותף עם "קפה ג'ו" ו"גריל בר" בהשקעה של מיליון וחצי שקל על פני 300 מ"ר במתחם אוניברסיטת תל אביב

רשת "סבארו" לאוכל איטלקי מהיר השיקה לפני שבועיים סניף קונספט חדש במתחם אוניברסיטת תל אביב. הסניף החדש משלב שיתוף פעולה עם 2 רשתות מזון נוספות: רשת בתי הקפה "קפה ג'ו" ורשת גריל בר", כאשר "סבארו" תגיש במקום מזון איטלקי חלבי ואילו גריל בר תהווה את האופציה הבשרית.

הסניף הוקם במתחם אוניברסיטת תל אביב בסמוך לבנין ווב, במשותף עם אגודת הסטודנטים. הסניף משתרע על פני 300 מ"ר כאשר עלות הקמתו ושיפוץ המקום עלו כמיליון וחצי שקל.

דני הרשקוביץ, מנכ"ל רשת "סבארו" בישראל אמר: הבחירה באוניברסיטת ת"א לא היתה אקראית, סבארו שואפת לחדור למקסימום קהלים ולהיות נגישה לצרכניה. הפתיחה באוניברסיטה מהווה עבורנו כניסה לנישה חדשה של קהל סטודנטים צעיר אשר שם דגש על נגישות הסניף, מהירות ההגשה וכמובן טריות ואיכות המזון".

רשת סבארו הינה רשת אמריקאית לאוכל מהיר טרי ואיטלקי, היחידה בארץ שמגישה אוכל מהיר איטלקי (פיצות, מאפים, פסטות ועוד). סבארו חוגגת השנה 12 שנים לפעילותה בישראל עם 23 סניפים ממוקמים בעיקר במרכזי קניות ברחבי הארץ. ברשת מועסקים 600 עובדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר