רשת WINE&MORE פתחה חנות חדשה בראשון לציון

החנות החדשה והגדולה ביותר ברשת, המשתרעת על פני 300 מ"ר, ממוקמת במתחם G החדש של 'גזית גלוב' בראשון לציון. החנות מצטרפת לחמש החנויות של הרשת ביפו, הרצליה, הוד השרון, פתח תקוה ותל אביב

רשת WINE&MORE חינאווי ג'ורג' משקאות, הרחיבה את פעילותה ופתחה חנות חדשה בראשון לציון תחת הקונספט "יין ועוד" – חנות יין מקצועית ומוצרי מעדנייה.

החנות החדשה והגדולה ביותר ברשת, המשתרעת על פני 300 מ"ר, ממוקמת במתחם G החדש של 'גזית גלוב' בראשון לציון. החנות מצטרפת לחמש החנויות של הרשת ביפו, הרצליה, הוד השרון, פתח תקוה ותל אביב.

בחנות ניתן ליהנות ממבחר גדול של יינות, בירה ואלכוהול מהמותגים המובילים בעולם. כן מציעה החנות מעדניית גבינות, לדברי הבעלים: הגדולה בישראל, המציעה למעלה מ-700 סוגי גבינות המיובאות ע"י אלי באשר מספרד, איטליה, שוויץ, הולנד וצרפת, ועוד מגוון רחב ומובחר של מוצרי מעדנייה איכותיים כגון: שוקולדים משובחים, שמן זית מובחר, פסטות בעבודת יד, רטבים מיובאים, קוויאר ועוד.

תאופיק חינאווי, מנכ"ל רשת WINE&MORE חינאווי ג'ורג' משקאות, אומר כי החנות, המעוצבת בסטנדרטים בינלאומיים, מציעה את המגוון הרחב והעשיר ביותר בתחום היין והאלכוהול, לצד מעדנייה משובחת המציעה שפע ואיכות של מוצרי איכות יחד עם מבחר עצום ויחיד במינו בישראל של מאות גבינות ייבוא מכל העולם. "כרשת המובילה בתחום, אנו נמשיך להציע, לחדש ולייבא לקהל לקוחותינו את המבחר הרחב, האיכותי והמשובח ביותר של יינות ודברים טובים", אומר תאופיק חינאווי.

רשת WINE&MORE חינאווי ג'ורג' משקאות רכשה לאחרונה את חברת אנוטקה (שהיתה בבעלות כרמי צבי-סגל), יבואנית 27 יקבים מובילים מכל העולם, כגון 'הוגל', 'פרסקובלדי', 'מוגה', 'קונצ'ה אי טורו', 'ילומבה', 'לואי ברנרד', 'פומרי', ומותגי יין מובילים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר