רשת Yellow בקמפיין תחת המסר "כל שעה והעז שלה" בכ– 2 מיליון ₪

במסגרת הקמפיין יעלו שלושה סרטונים הלקוחים מסיטואציות של חיי היום יום בהן נתקלים הנהגים על הדרך, כדוגמת הפקקים בבוקר בדרך לעבודה, והצורך לערוך השלמת קנייה בדרך מהעבודה

רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל Yellow יוצאת בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון ₪.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון מבוצע תחת המסר "כל שעה והעז שלה", וישודר במשך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה השונים, אינטרנט, ושילוט בחנויות Yellow הפרוסות ברחבי הארץ.

הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא להציג את התועלת האמיתית שרשת Yellow מביאה לצרכן באמצעות מגוון רחב של פתרונות מסביב לשעון שהיא מציעה לסדר היום "העמוס" של הצרכן המודרני.

במסגרת הקמפיין יעלו שלושה סרטונים הלקוחים מסיטואציות של חיי היום יום בהן נתקלים הנהגים על הדרך, כדוגמת הפקקים בבוקר בדרך לעבודה, והצורך לערוך השלמת קנייה בדרך מהעבודה.
עוד בקמפיין מבצעים המתאימים לשגרת היום של הצרכן – לממהרים בבוקר לעבודה, שלא רוצים לוותר על הקפה ש-yellow מציעה על הדרך – קפה לאווצה ומאפה ב- 12 ש"ח. כמו כן, במהלך היום, לממהרים מפגישה לפגישה מציעה Yellow ארוחת צהריים קלה על הדרך – בקבוק מים בשקל אחד בקניית כריך או סלט.

Yellow מהווה את רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל, וכוללת 162 חנויות בפריסה ארצית עם זמינות ונגישות על הדרך, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר